Paragliding Slovenia • View topic - CIVL po Piedrahiti

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

CIVL po Piedrahiti

Vse o politiki raznoraznih organizacij. Pohvale, graje, priporočila...

Moderator: Iv@nl

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby jurijf » Mon Sep 05, 2011 7:40

Padala so samo eden od faktorjev varnosti. EN D je po mojem mnenju že danes preveč 'našpičen' in bi ga vsak, ki ima vsaj malo domišljije, kaj pomeni, da je potrebno 'pravočasno in pravilno reagirati' v okolju, kjer se stvari dogajajo relativno hitro, ukinil. Sem že večkrat napisal, da je EN D hudo preko meje zdravega razuma in se zato ponovno sprašujem, kaj s tistimi padali, ki še do te meje ne pridejo, to je moja poanta. EN D vsaj na nekam formalnem nivoju vemo, kaj se z njim dogaja.

Seveda pa je recimo označevanje zajle na Črni prsti (še bolje nad Lepeno in še kje) tudi element t.i. pasivne varnosti. Ampak tale nit je pač namenjena debati o 'comp' cotah in njihovi usodi. Sicer pa ni res, da nikjer na svetu ni možno dirkati s comp padali. Ostaja naša ljuba Slovenija.

Poglejmo kje je prepovedano dirkati s comp cotami:
Španija
Portugalska
Francija
Nemčija
Belgija
Nizozemska
Danska
Norveška
Švedska
Avstrija
Švica
Italija
vse FAI-1 tekme
PWC
(pa še proizvajalci so proti)

trenutno pa dovoljeno:

SLOVENIJA
Poljska
Češka

A moramo tudi tu pokazati mejo z Balkanom?

LP

Jure
User avatar
jurijf
jastreb
 
Posts: 334
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:13
Karma: 6

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby prims » Mon Sep 05, 2011 9:35

Jurij, kaj pa če bi plahte, ki se ti nad glavo lahko zaprejo, kar ukinili? Naporen postajaš...
prims
kanja
 
Posts: 200
Joined: Mon Apr 03, 2006 10:24
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby vidulis ico » Mon Sep 05, 2011 9:46

Jurij

Za padala, ki nimajo predvidljivo ponovljivih rekacij ob zapiranjih se strinjam, da je treba nekaj spremenit, ali je ukinitev dobra rešitev ne vem. Bo pokazal čas. Zdaj ko je "comp" praktično ukinjen, me res zanima kaj je zdaj z EN D tako hudo narobe? Ob branju imam občutek, da je zdej treba tud EN D ukinit. Letel sem par let comp padalo in ostalo večinoma recimo temu EN D, tako da poznam razliko med starimi comp (ne dvošpagarji) in serijskimi.

Letimo zato, da bi kam prileteli in če hočeš kam prit mora zadeva letet. Lepo je če je rekvizit zelo varen, nemogoče pa je naredit brezhiben rekvizit za vse razmere. Imamo sposbne in manj sposobne ljudi in sposobne in manj sposobne rekvizite. Varnost ni odvisna samo od mateirala.

A ko greš pozimi truno smučat ali v hribe, na podlagi česa se odločiš in kako se odločiš? Priprava na turo. Kaj je to? A kar vzameš opremo in greš neglede na vreme, težavnost ture, svoje sposobnosti? A greš vedno do konca neglede na razmere, nikoli ne odnehaš in greš ponovno od začetka?

Večina ljudi pade na tla zaradi svojega "neznanja" - napačne presoje splošne ali trenutne mikro situacije, neglede na vrsto športnega rekvizita (osebni zaključek na podlagi pogovorov s ponesrečenimi). Nesreč zaradi okvar in tehničnih težav lahko rečem, da skoraj ni. Nesreče se bodo dogajale ne samo padalcem tud zmajarjem, tud vsem ostalim. Saj se lahko pošteno razbiješ tud doma recimo v kopalnici, ki je narejena po vseh standardih. Če recimo stopiš na žajfo.

Ko že tu pa tam nanese beseda o smučanju še to. Meni osebno je šel carv in potem tudi široke smučke malo na živce. To je omogočilo razširitev smučanja izven smučišč ljudem, ki imajo zelo pomanjklivo znanje smučanja. S starimi sulicami ne bi bili sposobni naredit dveh zaporednih zavojev zunaj. O nevarnostih, ki prežijo nanje pa pojma niso imeli. Zdaj lahko gredo smučat "povsod" neglede na znanje smučanja in ostalih znanj, ki so veliko bolj pomembna od smučanja samega. Recimo, da smučka sploh ni nevaren rekvizit. Nevarno je to kam greš in kaj počneš z njo. Padalo mal poslabša to situacijo, ker je samo po sebi nevarnejše od smučke. Ker pa radi letimo, sprejmemo nek rizik. Tudi ti ga, če drugje ne, ob vsakem vzletu in pristanku z zmajem.

Padalstvo je še bolj dostopno. Dostopno je vsem, ki zanjo sedet v fotelju in si želijo letet. Selekcija se dela potem, ne prej. Zato imamo kar imamo. Če po pravici povem, ko vidim kaj se dogaja v hribih pozimi in poleti in kaj se dogaja v zraku, pa na cestah, mislim, da imamo vsi kar nekaj nekaj sreče, da je še malo nesreč. Ne zaradi opreme, ampak kot sem že napisal par postov nazaj, zarad nas samih.

Drgač pa imaš zahrbtno zajlo tud tam blizu planine kuhinja na primer (če ni padla že dol). Ma moraš bit res nizek, tko kot na črni prsti. Pa še jih je ... Lahko bi na zpls ali lzs sestavili zemljevid vseh zajl in ga objavili. Ne rabi se krogcev, ker se po pravilih ne bi smelo letet tako nizko.

lp Simon
vidulis ico
kanja
 
Posts: 213
Joined: Tue Aug 23, 2005 9:13
Karma: 6

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby papry » Mon Sep 05, 2011 11:53

bravo Simon.
jurij preber si par krat njegov post!!!
kaj je ugotovil inšpektor pa verjetno že veš, saj si si v prejšnem postu sam odgovoril.

tekmovalna padala in s tem open klasa je preteklost....nesreče žal ne.
dejstvo je da se na tekmah glede na število letov in preletenih kilometrih nardi malo nesreč. za varnost je kar dobro poskrbljeno grs je na licu mesta, ko se ukaže dol se gre dol! tukaj je na organizatorju velika odgovornost, da ne sili taskov čez meje...

v prostem letenju pa največ nesreč vidmo na EN B padalih. ZAKAJ? ne zaradi opreme, simon je lepo napisal zakaj!

upam da se tema ne bo zavlekla do te mere da bojo postala šolska padala za ukint.
jurij kar se tiče open klase lahko zdaj malo bolj mirno spiš. bi te pa rad videl kdaj na kakšnem tečaju izrednih postopkov, da bi sploh videl kako se recimo EN D padala obnašajo. malo praktičnega poučevanja ti ne bi škodlo, da ne boš samo v teoriji...

LP Klavdij
User avatar
papry
albatros
 
Posts: 653
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:20
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby jurijf » Mon Sep 05, 2011 14:06

Simon, mi je žal, da sem smučanje poenostavi, ni bil to moj originalni namen, saj v pol ure, kolikor sem porabil za 'carving' za širše razmišljanje ni bilo prostora. Najbolj direktno lahko primerjaš varnost v smučariji nastavitev Z vrednosti na vezeh. Tudi pri povsem pravilni nastavitvi bo prišlo do poškodbe. Ampak verjetnost za poškodbo strmo raste z nepravilno nastavitvijo. To je tehnični vidik, enak EN 926. Tudi če padalo ima EN 926, lahko pade dol, to ni nič novega. Samo če ima EN 926, potem pri takem in takem manevru NE pade dol. Tako kot vez, ki pod tako in tako obremenitvijo odpne. Nikjer pa na piše, da v realnem življenju in kombinaciji faktorjev padalo z EN 926 pride vedno ven iz situacije in da se z njim ne da zaletet v hrib. Tako kot varnostna vez v globokem južnem snegu ne bo odpela. Samo če pa je vez nastavljena na Z 24, potem pa ne bo NIKOLI odpela = kot padalo, ki NIKOLI ne pride ven iz manevra tega in tega. Upam, da razumete sedaj razliko. Comp klasa je isto kot Z 24 na vezeh. Dokler se lepo smučaš, ni problema, ko pa problem je, pa Z 24 sigurno NE odpne, Z 8 pa morda (ravno konstruiram varnostno vez, pa imam številke v glavi).
Glede razmer na turni smučariji je podobno kot razmere v zraku. Ko štartaš, je potrebno priti dol. Ne bi primerjal recimo z jadranjem na morju, kjer tudi ko si na sidru ali privezu še nisi varen, da bi lahko vedno mirno spal. Večkrat sem že napisal in tu se strinjava, varnost je splet različnih dejavnikov. Oprema je eden od njih. Celovito gledano varnost ni vsota ampak preplet faktorjev. V taki situaciji pač rešuješ problem tako, da neznanke zamenjaš z konstantami - v primeru padal z certificiranimi. Šele takrat lahko relevantno ugotavljaš razlike. Nikjer nisem trdil, da se bo varnost zaradi serial povečala, prej se bo povečala zato, ker odkrito govorimo o pomanjkljivostih in nevarnostih, ki so v JP vgrajene.
Res je, sprejemam rizik, ampak kalkuliran. Na zmaju se lahko zgodi marsikaj, samo tu smo v zadnjih letih na temo 'prototov' naredili red in konec. Prav tako je red pri ostali aviaciji. Moja osebna izbira je, da letim, kar letim, na podlagi premišljenega tehtanja rizikov in zato ne letim s padali, ker rad hodim na prelete, kar pomeni,da me bo vsake toliko časa zrukalo itd. Seveda pa se ne smem zaleteti v pobočje.
Smučka je nevaren rekvizit, saj se z njo lahko premikaš hitreje od 10m/s. Problem pri smučki kot rekvizitu pa bi bil, če bi te postavila na glavo vsake toliko časa, glede na to, kam bi pihal veter - ne vidiš, ne slišiš, samo useka in potem nimaš šans - to bi bil varnostni problem - enako kot plaz v hribih, ki pa ni problem smučke, ampak trupla, ki je tja zašlo ali peš ali s smučmi ali pa po riti. Avstrijci pri TS tako kot vaš Zlodej, kontrolirajo turne smučarje če imajo žolne (in to na motornih sankah).

V enem od prejšnjih postov sem predlagal tudi omejitve glede razmer, povezavo med IPPI stopnjo in razmerami itd. Na to ni bilo nobenih pripomb in komentarjev, vsi samo na 'comp' in EN-D. Dajte še to komentirat, če je in ker je varnost splet faktorjev, kamor očitno spadajo razmere (glej omejitve) in znanje (IPPI). Tako da mi ne predavat, da sem se zaletel le v 'comp' - in ravno to je vzrok za tole nit - dogodki v Piedrahiti, kjer so bili vpleteni PWC piloti, tekmovalna disciplina in vreme. Neizkušenih tam ni bilo.

EN D - to je moje osebno mnenje in moje osebno stališče kot zunanjega opazovalca, ki prebere in približno razume, kaj posamezni razredi pomenijo. Samo za ponazoritev: kriteriji stabilnosti in trdnosti so za vse zmaje, jadralna letala, športna letala itd. neodvisni od namena (šolsko, visokosposobno...), samo pri padalih to ni tako. Zato imam probleme z EN-D. Enostavno ne razumem, da se določeni varnostni kriteriji žrtvujejo na račun letalnih lastnosti.
Sami tudi trdite (vsaj jaz razumem tako) če bodo delali še bolj 'našpičene '(kaj to pomeni?) EN-D, bo še več ljudi letelo z njimi in jih bo še več padlo dol. Je tu logika? Kaj pa če ljudje preskočijo EN D in gredo na protote? Saj jim nihče ne brani, do nedavna so bili celo na trgu, iz druge roke so pa še danes.
Nihče, ponavljam NIHČE razen enega, ni predlagal kakršne koli razširitve, spremembe EN D, da bi bila ta ali bolj varna ali pa da bi comp padal prišla noter. Nihče in ponavljam NIHČE ni predlagal kakršne koli spremembe ali dopolnitve obstoječe metodologije, karkoli, da bi izboljšal obstoječe stanje. Očitno je, da ali
a) da comp padala tudi v razširjen EN D ne morejo
b) da je EN D že dovolj zahteven za smrtnike (iz tega sledi, da potem padala, ki ne pridejo v EN D niso za smrtnike, ampak za supermane)
c) ker ni bilo predlogov za dopolnitve, se oglašajo samo tisti, ki stvari ne razumejo (vključno z menoj, ki samo postavljam vprašanja)

Očitno so vsi ugotovili, da comp klasa ni dosegla namena. OK. Upam, da smo se vsi naučili iz comp zgodbe, da se spremembe ne delajo na vrat na nos in da je potrebno najprej vzeti v roke to, kar že obstaja in šele na podlagi tega graditi naprej. Glavna zamera comp klasi gre na CIVL, ker so se lotili prav po amatersko odkrivati toplo vodo, kljub opozorilom. Te moje trditve prav tako ne komentira nihče.
Druga zamera pa LZS in komisiji, ki je še vedno tiho, kljub vsem ukrepom in mnenjem od FAI do PWC in proizvajalcev.

LP
Jure
User avatar
jurijf
jastreb
 
Posts: 334
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:13
Karma: 6

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby pgtoni » Mon Sep 05, 2011 15:02

Kolikor jaz vem prihajajo "comp" padala ki bojo kmalu imeli tudi EN-D test. Verjetno bojo bolj počasni. Sigurno bo kakšen tudi 2-linijc. Kaj bo to pomenilo za varnost samo bog ve.

Moje mnenje je, da bojo tekmovalci več tvegali in da bo več nesreč. Konec 80-tih let so naredili študijo pri Minhenskih taksistih. Razdelili so jih v dve skupine: Eni z ABS-om eni brez. Skupina z ABS-om je imela več nesreč kot tista brez.

Torej, kaj narediti da bo bolj varno? Na SerialCup-u je bila organizacija zelo previdna in pazljiva na varnost: vseeno so viseli na drevesih in na rezervah. Mogoče bi pomagala prepoved letenja za pilote ki visijo v drevesih ali na rezervah? (primer: prepoved 6 mesecov če vržeš rezervo ali prepoved 12 mesecev če padaš in ne vrežeš rezervo,...) <sorry TnT ;) >

Aja, še to: Najbolj ogrožen se počutim kadar vozim kolo zjutraj v službo. Nenaspani vozniki v registriranih in certificiranih avtih vozijo kot pijani. Jaz na kolesu pa lahko samo upam da bo srečno prispel v službo. Včasih je bolj adrenalinsko kot letenje ....

LP
Toni
User avatar
pgtoni
Site Admin
 
Posts: 707
Joined: Mon Aug 08, 2005 9:19
Location: Nova Gorica
Karma: 1

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby finch » Mon Sep 05, 2011 15:21

Veste kaj je največja neumnost... da med zgoraj omenjenimi padali (Juretov post) ni VB, ki je prva začela s tole gonijo proti COMP cotami...
041.963.501
finch
kanja
 
Posts: 229
Joined: Tue Mar 21, 2006 15:41
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby vidulis ico » Mon Sep 05, 2011 16:18

Simon, mi je žal, da sem smučanje poenostavi, .....
Govoril sem o enostavnejšem smučanju s karving smučko katero je meddrugim omogočilo povečanje hitrosti in izbiro nevarnejših terenov izven smučišč, kar pomeni smučnje s premalo izkušnjami in premajhnim znanjem. Vsi ti smučarji imajo lahko idealno nastavljene vezi. Ob večji hitrosti je verjetnost poškodbe ob padcu večja, če smo na smučišču neglede na vezi. Poškoduješ se lahko tudi z odpetimi smučmi. Če smo izven smučišča pa dobimo "nevarnostne" dodatke, ki nimajo nobene veze s smučko in v taki situaciji množičnost veča procent nesreč. Padalstvo je množično in "dostopno vsem" in ...

Res je, sprejemam rizik, ampak kalkuliran. Na zmaju se lahko zgodi marsikaj, samo tu smo v zadnjih letih na temo 'prototov' naredili red in konec. Prav tako je red pri ostali aviaciji. Moja osebna izbira je, da letim, kar letim, na podlagi premišljenega tehtanja rizikov in zato ne letim s padali, ker rad hodim na prelete, kar pomeni,da me bo vsake toliko časa zrukalo itd. Seveda pa se ne smem zaleteti v pobočje.
Vsi sprejmemo rizik, sam sem po 3 letih na compu ugotovil da zaradi premalo naletenih ur nisem varen in sem šel na nižji razred, kjer se počutim varno. Top piloti so se počutili varno na comp clasi, ker so to "obvladovalil". V bolj extremnih razmerah pa so zadnja padala očitno postala problem ki se je moral rešiti in se rešuje kakor pač se. Tud sam rad hodim z EN D na prelete, tud na 200 kilometerske in včasih me tud zruka, tko kot tebe.

Smučka je nevaren rekvizit, saj se z njo lahko premikaš hitreje od 10m/s.
Nevaren "rekvizit" ni smučka ampak smučar na smučki, ki se na njej odloči premikati 10m/s in tega ne obvlada.

V enem od prejšnjih postov sem predlagal tudi omejitve glede razmer, povezavo med IPPI stopnjo in razmerami itd. Na to ni bilo nobenih pripomb in komentarjev, vsi samo na 'comp' in EN-D. Dajte še to komentirat, če je in ker je varnost splet faktorjev, kamor očitno spadajo razmere (glej omejitve) in znanje (IPPI). Tako da mi ne predavat, da sem se zaletel le v 'comp' - in ravno to je vzrok za tole nit - dogodki v Piedrahiti, kjer so bili vpleteni PWC piloti, tekmovalna disciplina in vreme. Neizkušenih tam ni bilo.
Po mojem "ga ni pilota", ki ne bi podpiral sprememb v to smer. Zadnji dve tekmi v avgustu sta bili kolikor sem spremljal izvedeni na tak način. Čimbolj varno tekmovanje. Čestitke organizatorjem za trud. Kljub temu so ble nesreče in tud na zmajarski tekmi. Se strinjam da to moralo bit zapisano, ker bi olajšalo organizatorjem neizvedbo tekme v primeru čudnih pogojev. Zdaj je za "zajeban" dan kriv organizator in vsi bentijo nanj, če prekine (ne izvede) task "brez veze" (en razlog je že obstajal) , ko pa bo zapisano, bo organizatorju lažje.

EN D - to je moje osebno mnenje in moje osebno stališče kot zunanjega opazovalca, ki prebere in približno razume, kaj posamezni razredi pomenijo. Samo za ponazoritev: kriteriji stabilnosti in trdnosti so za vse zmaje, jadralna letala, športna letala itd. neodvisni od namena (šolsko, visokosposobno...), samo pri padalih to ni tako. Zato imam probleme z EN-D. Enostavno ne razumem, da se določeni varnostni kriteriji žrtvujejo na račun letalnih lastnosti.
Ne vem kako se bere EN D. Sam pri letenju z EN D nisem imel težav razen dvakrat in to zaradi lastne krivde. Padalo je dejansko drugačno od ostalih letelnih naprav, je edina letalna naprava katero se da zbasat v vrečo..

Sami tudi trdite (vsaj jaz razumem tako) če bodo delali še bolj 'našpičene '(kaj to pomeni?) EN-D, bo še več ljudi letelo z njimi in jih bo še več padlo dol. Je tu logika? Kaj pa če ljudje preskočijo EN D in gredo na protote? Saj jim nihče ne brani, do nedavna so bili celo na trgu, iz druge roke so pa še danes.
Nihče, ponavljam NIHČE razen enega, ni predlagal kakršne koli razširitve, spremembe EN D, da bi bila ta ali bolj varna ali pa da bi comp padal prišla noter. Nihče in ponavljam NIHČE ni predlagal kakršne koli spremembe ali dopolnitve obstoječe metodologije, karkoli, da bi izboljšal obstoječe stanje.
Sam sem uporabnik in uporabljam tisto, kar mi ustreza. Kako je prišlo do tega stanja se ne sprašujem. To kaj je not zapisano je verjetno stvar poslovnih, tekmovalnih ali kakih drugih interesov, je živo se spremnija (in verjetno vsi nekako slodelujemo zraven, tudi s pasivnostjo), žal ne tako kot si ti želiš, pa tud komu drugmu ni všeč način kako se to dogaja. Sam nimam kaj predlagat, ker mi to kar je zdaj ustreza v pogojih katere izbiram za letenje. In tudi zato ne morem povedat, ker ne vem kako se padalo obnaša ob zapiranjih po "standardu" glede na ostale, ampak imam izkušnje kako leteti in se obnašati ob "naravnih klofadah" s tem razredom.

Kdo, kako in zakaj odloča s kom se lahko leti v Sloveniji pojma nimam. Absloutno sem za varnost, povsod na xc in tekmovanjih in ko bom ugotovil da EN D ni zame (sem se spremenil jaz ali pa padala označena z EN D) bom izbral kaj drugega, bolj primernega.

Zdej bom pa samo še bral to temo.
lp Simon
vidulis ico
kanja
 
Posts: 213
Joined: Tue Aug 23, 2005 9:13
Karma: 6

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby MihaK » Mon Sep 05, 2011 16:30

Jurij, rezultata ne poznam, me pa boljs zanima vir prijave ;)

drugace so pa vsa padala certificirana po, popravi me ce se motim 926-1 - load testi, 926-2 (EN A-D) je pa tako ali tako "for pilot reference only" torej ne mora biti to pravna osnova za kakrsne koli sankcije ;)

LP

Miha

P.S. Pricakujem odgovor na prvo vprasanje
User avatar
MihaK
kanja
 
Posts: 200
Joined: Wed Aug 08, 2007 9:53
Location: Škofja Loka
Karma: 5

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby jurijf » Mon Sep 05, 2011 16:52

finch wrote:Veste kaj je največja neumnost... da med zgoraj omenjenimi padali (Juretov post) ni VB, ki je prva začela s tole gonijo proti COMP cotami...


se opravičujem, ker sem jo spustil, je na spisku

lp

Jure
User avatar
jurijf
jastreb
 
Posts: 334
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:13
Karma: 6

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby jurijf » Mon Sep 05, 2011 17:13

MihaK wrote:Jurij, rezultata ne poznam, me pa boljs zanima vir prijave ;)

drugace so pa vsa padala certificirana po, popravi me ce se motim 926-1 - load testi, 926-2 (EN A-D) je pa tako ali tako "for pilot reference only" torej ne mora biti to pravna osnova za kakrsne koli sankcije ;)

LP

Miha

P.S. Pricakujem odgovor na prvo vprasanje


Torej EN padala morajo imeti našito oznako (ponavadi nekje na celici) s serijsko številko ipd, tako da ni dvoma, kam to padalo spada. EN A-D ni 'for pilot reference only' kar tako, ampak opisuje obnašanje (pazi, nisem rekel varnost), na podlagi katerega se pilot odloča, kaj bo letel. Če ne naredi EN vsaj D, potem nima EN 926 in ni certificiran.
Sicer si pa malo poglej po tem forumu, kako udrihate čez 'čehe' ki letajo pri nas kar počez, mene pa potem pošiljate miriti državo, da naj ne zaračunava reševanj, zahteva dodatna zavarovanja in podobni stroški...

Vir prijave je spletna stran organizatorja s spiskom pilotov in njihovih padal. Če ni bilo ugotovljenih kršitev, potem naša vrla država pravi: 'kar letajte s čimer koli, nas boli k...' in je tole o comp klasi v Sloveniji brezvezno nakladanje, samo potem se pa takoj postavi vrsta drugih vprašanj, od štartov, do E prostora in sankcioniranja v Bovcu...

Simon, bolj se strinjava, kot zgleda, morda je razlika samo v metodologiji, kako reševati probleme.
LP
Jure
PS
Niso angleži začeli s tem, ampak EHPU (soglasno) na mojo pobudo, angleži so samo napisali, ker znajo (vsaj načelno) bolje angleško kot jaz. In se ni šlo za comp cote, ampak za uporabo certificirane opreme v prostem letenju splošno (tako zmaji, kot padala).
User avatar
jurijf
jastreb
 
Posts: 334
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:13
Karma: 6

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby MihaK » Mon Sep 05, 2011 17:15

Jurij, nekdo jih je moral opozoriti na to spletno stran, verjemi da sami od sebe niso sli gledat ;)
User avatar
MihaK
kanja
 
Posts: 200
Joined: Wed Aug 08, 2007 9:53
Location: Škofja Loka
Karma: 5

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby jurijf » Mon Sep 05, 2011 18:25

Miha, ali misliš, da nihče ne gleda OLC-ja na direkciji/agenciji...? Pa da kanclijfuksi ne znajo spremljat tegale foruma in linkov na njem?
User avatar
jurijf
jastreb
 
Posts: 334
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:13
Karma: 6

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby MihaK » Mon Sep 05, 2011 20:28

Oba veva kako funcionirajo razno razni inspektorati, na teren hodijo samo zaradi direktne prijave, ce ne zaradi drugega, zaradi pomanjkanja osebja. Tako, da nekdo je v tem primeru moral dati prijavo. Le kdo bi to bil, khm...

LP

Miha
User avatar
MihaK
kanja
 
Posts: 200
Joined: Wed Aug 08, 2007 9:53
Location: Škofja Loka
Karma: 5

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby papry » Mon Sep 05, 2011 21:08

kaj misliš jurij da našo vrlo državo zanima kakšnega zmaja ti letiš??? mogoče???
prijava je bila poslana na inšpektorat!
en 926 ne obstaja. je pa 926-1 in 926-2.
zdaj mi pa prosim povej kje v uredbi piše po katerem standardu oz. kako morajo biti padala ustrezno pregledana in opremljena, kdo to izvaja in kako.
v spisek na strani organizatorja lahko napišem da letim z airbusom al pa z metlo stare mame...
padala in dokumentacijo se na tekmovanjih preverja.
zahteve so pa na FAI strani pod section 7B.
User avatar
papry
albatros
 
Posts: 653
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:20
Karma: 0

PreviousNext

Return to Politika (LZS, ZPLS, FAI ...)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...