Paragliding Slovenia • View topic - CIVL po Piedrahiti

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

CIVL po Piedrahiti

Vse o politiki raznoraznih organizacij. Pohvale, graje, priporočila...

Moderator: Iv@nl

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby Thomy » Wed Sep 07, 2011 9:09

Pozdrav.

Mene moti, bolj kot napačna informacija o prekinitvi proizvodnje R11 padal, Mihova obtožba, da predsednik naše zveze za prosto letenje prijavlja organizatorja tekmovanja o neupoštevanje nekih pravil, o katerih interni pogovori šele potekajo.
Še bolj pa mi manjka neka resna obrazložitev/odgovor s strani predsednika.

Izpostavil pa bi še nekaj: aktivnosti ZPLS pozna zelo malo padalcev. Na sejah se prikaže ducat padalcev in, ko so volitve, je kandidat le eden in je že pred sejo vse določeno. (Temu botruje tudi pravilo, da mora bit predsednik izmenično padalec/zmajar.)
Pri dejavnosti ZPLS bi moralo sodelovati več pilotov, spremljati aktivnosti in odločitve, spodbujati delovanje in ne samo slepo oporekati. Vsaj en predstavnik vsakega kluba bi moral biti zadolžen za tako sodelovanje tokom leta in biti prisoten na sestankih.

Ne glede na razmišljanje v drugem odstavku, sem pa bolj zaskrbljen za tematiko prvega...
Predsednik?
Tom Pavlič
DJP Kovk Ajdovščina
User avatar
Thomy
jastreb
 
Posts: 361
Joined: Wed Sep 06, 2006 9:14
Location: Koper, Slovenia
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby Silver surfer » Wed Sep 07, 2011 9:11

Jure, očitno rad pišeš dolge poste, sam se pa ne potrudiš brati vsebine ostalih.

PONOVNO:

EN 926-2 je LE obvestilo pilotu, kako se kupola obnaša in ni pogoj za letenje. Pogoj za letenje je dokaz fizične/konstrukcijske trdnosti, ki ga zagotavlja EN 926-1.

Kdor trdi drugače namenoma zavaja javnost.
jurijf wrote:
Silver surfer wrote:
Mantra R11 ima EN 926-1 certifikat in lahko leti TUDI v Sloveniji, tako kot lahko leti po vsem svetu (vključno z USA, UK, Francijo, Švico, Italijo, ...). Pri tem je EN 926-2 je LE obvestilo pilotu, kako se kupola obnaša in ni pogoj za letenje. Pogoj za letenje je dokaz fizične/konstrukcijske trdnosti, ki ga zagotavlja EN 926-1.

Kdor trdi drugače namenoma zavaja javnost.

LP, Stojan


.....
Za konec pa še: oznaka klasifikacije je najslabša oznaka v kateremkoli testu. Očitno spada R11 v F (ker ne pride v D) in je po tvoji logiki certificiran ??? F je oznaka, da ni naredil enega ali več testov in da NI certificiran po En 926-2.

LP

Jure
User avatar
Silver surfer
kanja
 
Posts: 236
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:07
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby MihaK » Wed Sep 07, 2011 9:54

Thomy wrote:Pozdrav.

Mene moti, bolj kot napačna informacija o prekinitvi proizvodnje R11 padal, Mihova obtožba, da predsednik naše zveze za prosto letenje prijavlja organizatorja tekmovanja o neupoštevanje nekih pravil, o katerih interni pogovori šele potekajo.
Še bolj pa mi manjka neka resna obrazložitev/odgovor s strani predsednika.

Izpostavil pa bi še nekaj: aktivnosti ZPLS pozna zelo malo padalcev. Na sejah se prikaže ducat padalcev in, ko so volitve, je kandidat le eden in je že pred sejo vse določeno. (Temu botruje tudi pravilo, da mora bit predsednik izmenično padalec/zmajar.)
Pri dejavnosti ZPLS bi moralo sodelovati več pilotov, spremljati aktivnosti in odločitve, spodbujati delovanje in ne samo slepo oporekati. Vsaj en predstavnik vsakega kluba bi moral biti zadolžen za tako sodelovanje tokom leta in biti prisoten na sestankih.

Ne glede na razmišljanje v drugem odstavku, sem pa bolj zaskrbljen za tematiko prvega...
Predsednik?


Thomy, ce se stvari drasticno ne popravijo je v bistvu ogranizacija sama sebi namen, v bistvu se lahko spomnim samo se 2 razloga zakaj ne bi zadeve enostavno opustili

1. uradna frekvenca
2. lazje je organizacijo ukiniti kot pa odpreti novo....

Obtozbe lahko pa tudi podkrepim z dokazi, ce se seveda Klavdij strinja z objavo maila.

LP

Miha
User avatar
MihaK
kanja
 
Posts: 200
Joined: Wed Aug 08, 2007 9:53
Location: Škofja Loka
Karma: 5

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby urban@ » Wed Sep 07, 2011 10:05

MihaK wrote:
Thomy, ce se stvari drasticno ne popravijo je v bistvu ogranizacija sama sebi namen, v bistvu se lahko spomnim samo se 2 razloga zakaj ne bi zadeve enostavno opustili

1. uradna frekvenca
2. lazje je organizacijo ukiniti kot pa odpreti novo....

Obtozbe lahko pa tudi podkrepim z dokazi, ce se seveda Klavdij strinja z objavo maila.

LP

Miha


3. zavarovanje
4. uporaba vzletov in pristankov
5. Ikar

verjetno pa še kaj. Pa popolnoma si falil temo, magari bi odprl novo, kjer bi se pogovarjali o inšpekciji in prijavah.
urban@
sokol
 
Posts: 133
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:10
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby MihaK » Wed Sep 07, 2011 10:10

Urban : ikar sem omenil ze v prejsnjem postu, uporaba vzletov in pristankov je stvar dogovora med klubi (popravi me ce se motim ampak mislim da ze kar nekaj let ni s strani ZPLS prislo tudi € za vzdrzevanje startov), zavarovanje proti tretji osebi si pa tudi lahko uredimo v klubih, najbrz se celo kaj boljsega.


Jaz sicer upam da se bojo stvari uredile in da bo ZPLS dobil svoj namen. Samo dokler so stvari take kot so, sploh s takim predsednikom, mislim da, nima smisla vzdrzevati zveze, ki je sama sebi namen.
LP

Miha
User avatar
MihaK
kanja
 
Posts: 200
Joined: Wed Aug 08, 2007 9:53
Location: Škofja Loka
Karma: 5

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby urban@ » Wed Sep 07, 2011 10:25

Težko mi je smetit tukaj, upam da bo admin vse tole prestavil.

Jaz sem še totalno zelen, tako da ne vem nič v detajle, meni je bilo tako predstavljeno, kot sem napisal. Če lahko npr. z nalepko ZPLS uporabljam Vogel in pristanek v Bohiju brezplačno, za kar bi moral drugače plačati, mora biti tudi nekaj ne tem. Vse ostale igrice me pa ne zanimajo. Pa ne da bi zagovarjal kogarkoli, ampak če je inšekor izdal vir prijave, se mu ne piše najbolje, če pa je bil vir pridobljen drugače, pa je bil najbrž prek KD.
urban@
sokol
 
Posts: 133
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:10
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby papry » Wed Sep 07, 2011 16:23

MihaK wrote:
Thomy wrote:Pozdrav.

Mene moti, bolj kot napačna informacija o prekinitvi proizvodnje R11 padal, Mihova obtožba, da predsednik naše zveze za prosto letenje prijavlja organizatorja tekmovanja o neupoštevanje nekih pravil, o katerih interni pogovori šele potekajo.
Še bolj pa mi manjka neka resna obrazložitev/odgovor s strani predsednika.

Izpostavil pa bi še nekaj: aktivnosti ZPLS pozna zelo malo padalcev. Na sejah se prikaže ducat padalcev in, ko so volitve, je kandidat le eden in je že pred sejo vse določeno. (Temu botruje tudi pravilo, da mora bit predsednik izmenično padalec/zmajar.)
Pri dejavnosti ZPLS bi moralo sodelovati več pilotov, spremljati aktivnosti in odločitve, spodbujati delovanje in ne samo slepo oporekati. Vsaj en predstavnik vsakega kluba bi moral biti zadolžen za tako sodelovanje tokom leta in biti prisoten na sestankih.

Ne glede na razmišljanje v drugem odstavku, sem pa bolj zaskrbljen za tematiko prvega...
Predsednik?


Thomy, ce se stvari drasticno ne popravijo je v bistvu ogranizacija sama sebi namen, v bistvu se lahko spomnim samo se 2 razloga zakaj ne bi zadeve enostavno opustili

1. uradna frekvenca
2. lazje je organizacijo ukiniti kot pa odpreti novo....

Obtozbe lahko pa tudi podkrepim z dokazi, ce se seveda Klavdij strinja z objavo maila.

LP

Miha


miha, takih stvari nimam namena reševat prek forumov, ampak jih direkt z osebami, ki mislim da se jih tiče.
User avatar
papry
albatros
 
Posts: 653
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:20
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby papry » Wed Sep 07, 2011 16:26

Silver surfer wrote:Jure, očitno rad pišeš dolge poste, sam se pa ne potrudiš brati vsebine ostalih.

PONOVNO:

EN 926-2 je LE obvestilo pilotu, kako se kupola obnaša in ni pogoj za letenje. Pogoj za letenje je dokaz fizične/konstrukcijske trdnosti, ki ga zagotavlja EN 926-1.

Kdor trdi drugače namenoma zavaja javnost.
jurijf wrote:
Silver surfer wrote:
Mantra R11 ima EN 926-1 certifikat in lahko leti TUDI v Sloveniji, tako kot lahko leti po vsem svetu (vključno z USA, UK, Francijo, Švico, Italijo, ...). Pri tem je EN 926-2 je LE obvestilo pilotu, kako se kupola obnaša in ni pogoj za letenje. Pogoj za letenje je dokaz fizične/konstrukcijske trdnosti, ki ga zagotavlja EN 926-1.

Kdor trdi drugače namenoma zavaja javnost.

LP, Stojan


.....
Za konec pa še: oznaka klasifikacije je najslabša oznaka v kateremkoli testu. Očitno spada R11 v F (ker ne pride v D) in je po tvoji logiki certificiran ??? F je oznaka, da ni naredil enega ali več testov in da NI certificiran po En 926-2.

LP

Jure


tudi jst mislim da je tako. če veljajo pri nas in v sej EU EN standardi kot jih opisuje Jurij, potem ne bi smel nikjer v evropi letet z comp padalom. #-o
User avatar
papry
albatros
 
Posts: 653
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:20
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby MihaK » Wed Sep 07, 2011 17:06

papry wrote:miha, takih stvari nimam namena reševat prek forumov, ampak jih direkt z osebami, ki mislim da se jih tiče.


Zato pa tudi nisem objavil maila

LP

Miha
User avatar
MihaK
kanja
 
Posts: 200
Joined: Wed Aug 08, 2007 9:53
Location: Škofja Loka
Karma: 5

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby seba » Thu Sep 08, 2011 1:16

Po zadnjih dogodokih in po tem kar berem, mi je nekako prišla naprej ta slika..

Image
User avatar
seba
jastreb
 
Posts: 354
Joined: Fri Sep 02, 2005 8:03
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby damjancr » Thu Sep 08, 2011 8:59

User avatar
damjancr
jastreb
 
Posts: 346
Joined: Thu Sep 29, 2005 9:53
Location: Slivnica pri Celju
Karma: 1

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby jurijf » Thu Sep 08, 2011 11:20

Ste se pa zbruhal!

Silver surfer! Mešaš govno. Oboje je namreč res. EN 926 je obvestilo pilotu in obene minimalni kriterij. Po tvoje lahko narediš JP iz betona in ga povežeš z 20m štriki in bo šel skozi EN 926-1 (trdnost) in ima zato EN 926. NE. Če nima obeh nima celotnega. Čer bi bilo po tvoje, bi lahko vse compe oglaševali kot EN 926 padal, pa jih ne!!!

POGOJ ZA LETENJE JE OBOJE!!! V nasprotnem lahko jaz vzamem jadro s svoje barke in ga proglasim za EN-926 jadralno padalo. Daj, bodi resen in ne zavajaj na tri šihte, ker pišeš prvoklasne traparije.

Mantra R11 Uradna stran, Ctrl+C, Ctrl+V
http://www.flyozone.com/paragliders/en/ ... -r11/info/
PLEASE NOTE: Due to overwhelming demand and the limited capacity of our factory, as of April 22 2011, R11 orders are closed.

OK prijava:

Spštovani!

Glede na pripeti dopis in glede na stanje spletnih strani ministrstva in agencije nimam kontaktnih podatkov za agencijo. Zato pošiljam vam naslednjo prijavo:

Prijava kršitve Uredbe o Jadrlnem padalstvu in Jadralnem zmajarstvu.

Na podlagi pridobljenih informacij spodnji piloti letijo na necertificiranih padalih na prireditvi v Kobaridu – Litvansko odprto prvenstvo – s startnim mestom Kobariški Stol.
Padala Ozone Mantra R11, R10, Gradient Avax, Nivuk Peak, Ozone Mantra M4, Sol Tracer TR2, po mojih informacijah nimajo certifikata EN 926 in torej nimajo dovoljenja za letenje v Sloveniji, skladno z U R E D B O
o jadralnem zmajarstvu in jadralnem padalstvu Uradni list RS, št. 13/1999 z dne 5. 3. 1999, 6.,7. in 8. člen in smiselno EN 926/1 in EN 926/2. Pripenjam spisek pilotov in padal, ki jih uporabljajo:

1
45
Rafal Luckos
M
POL
Ozone Mantra R.11

2
322
Martin Petz
M
DEU
SOL TRACER

3
11114
Wojciech Maliszewski
M
POL
DUDEK ATAK
Dudek Paragliders

.....

Itd. po štartni listi

Pozivam, da opravite inšpekcijski nadzor in skladno z mojim prvim predlogom izdate opozorila pilotom in organizatorju. Glede na to, da tekmovanje poteka tudi pod okriljem Letalske zveze slovenije vas pozivam, da na podlagi ugotovljenega stanja med inšpekcijskim pregledom izdate dopis tudi LZS z ugotovitvami pregleda in predlogom, kako regulirati problematiko naprej.

S spoštovanjem

Jurij Franko


Komentar:
1. prijava pilotov in ne organizatorja
2. večina pilotov tujcev in ne članov ZPLS
3. rezultat je uradno stališče Agencije, ki ni našla kršitev

In za povzetek. Na podlagi tega postopka nas do nadaljnjega država ne more preganjati zaradi R11 in podobnih padal. Zdaj pa sami presodite, ali je rezultat za JP dober ali slab, vsaj kristalno jasno je, kako ukrepa država.

LP

Jure
PS Esmeralda ma vas še zmeraj rada in comp padala še vedno niso EN 926 kljub SilverSurferju in podobnim
User avatar
jurijf
jastreb
 
Posts: 334
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:13
Karma: 6

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby igorer » Thu Sep 08, 2011 11:35

jurijf wrote:EN 926 je obvestilo pilotu in obene minimalni kriterij. Po tvoje lahko narediš JP iz betona in ga povežeš z 20m štriki in bo šel skozi EN 926-1 (trdnost) in ima zato EN 926. NE. Če nima obeh nima celotnega. Čer bi bilo po tvoje, bi lahko vse compe oglaševali kot EN 926 padal, pa jih ne!!!


Iz betona ne more bit, saj je beton rigiden, kar po definicija JP ne sme biti. Medtem, ko je kakšnu jadro od jadrnice povezano s štiki že lahko padalo. Al leti al ne je pa druga stvar.

Sicer pa en 926-2 je standard namenjen preizkuševalcem opreme, se pravi neodvisnim inštitucijam, v tem primeru DHV, Ait turquise, ...da na enoten način preizkušajao padala, in da so rezultati le teh lahko primerljivi med seboj. Rezultat preizklušanja, pa je tako pilotu lahko v podporo pri izbiri nakupa padal, da se lažje odloči v katero kategorijo spada določeno padalo oz. ali je padalo za njegovo znanje primerno.

Nikakor ponavljam nikakor pa to ni zavezujoč standard za pilota, temveč za preuzkuševalce opreme oz. padala. Vsaj tko piše v samem standardu ko sem ga nazadnje bral (2 dni nazaj).
Fly in peace
User avatar
igorer
albatros
 
Posts: 1421
Joined: Thu Aug 25, 2005 8:50
Location: Škofja Loka
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby Silver surfer » Thu Sep 08, 2011 12:37

Da bomo vsi vedeli na kaj se navezujejo nebuloze (in ovajanja) Jurija.
Pa naj vsak sam presodi, kje je tu EN 926-2.


Uredba o Jadralnem padalstvu

7. člen
(atestiranje tipa letalne naprave)

(1) Atestiranje je postopek, s katerim se ugotovi, če trdnost letalne naprave in njene letalne sposobnosti ustrezajo tehničnim zahtevam ter predloženi tehnični dokumentaciji, kar se ugotovi s preizkušanjem.
(2) Preizkušanje iz prvega odstavka tega člena opravi pooblaščena oseba, ki izpolnjuje pogoje glede prostorov, opremljenosti s tehničnimi sredstvi za delo, strokovnega osebja in glede operativno-tehničnih postopkov, ki jo za to pooblasti uprava.
(3) Atestiranje, proizvodnja letalnih naprav in amaterska gradnja se izvaja v skladu z določbami pravilnika, ki ureja atestiranje in proizvodnjo jadralnih zmajev in jadralnih padal, ki ga izda minister, pristojen za promet in zveze.

11. člen
(tuj atest tipa letalne naprave)

Pri ugotavljanju sposobnosti letalne naprave za letenje se upošteva atest tipa letalne naprave, ki ga je izdala druga država, oziroma pooblaščeni organ druge države, če je razvidno, po katerih konstrukcijskih standardih je letalna naprava izdelana in če le-ti niso manj zahtevni od domačih standardov.
User avatar
Silver surfer
kanja
 
Posts: 236
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:07
Karma: 0

Re: CIVL po Piedrahiti

Postby pgtoni » Thu Sep 08, 2011 12:59

http://www.swp.de/ulm/lokales/polizeibe ... 58,1069012

Oberelchingen. Bei einem Versuch, eine gewöhnliche Baufolie als Gleitschirm zu nutzen, haben sich am Montagnachmittag zwei Männer in Oberelchingen schwere Verletzungen zugezogen.
User avatar
pgtoni
Site Admin
 
Posts: 707
Joined: Mon Aug 08, 2005 9:19
Location: Nova Gorica
Karma: 1

PreviousNext

Return to Politika (LZS, ZPLS, FAI ...)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...