Paragliding Slovenia • View topic - Uredba o JP in JZ

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

Uredba o JP in JZ

Vse o politiki raznoraznih organizacij. Pohvale, graje, priporočila...

Moderator: Iv@nl

Re: Uredba o JP in JZ

Postby igor » Tue Mar 13, 2012 21:02

Jože, se podpišem! Potrebujemo sisteme ki bodo poenostavljale pretoke informacij in znanja. In če se da, zakaj to znanje ne bi bilo brezplačno?! Rajši naj se razmisli o vsebinski nadgradnji učnih vsebin z zelo praktično in vsem koristno prvo pomočjo ... pa še bi se našlo.

LP igor
LP Igor
igor
galeb
 
Posts: 64
Joined: Tue Apr 11, 2006 11:53
Karma: 0

Re: Uredba o JP in JZ

Postby SkyHigh » Tue Mar 13, 2012 21:09

valhun wrote:Sem si vzel nekaj časa in prebral del uredbe, predvsem tisti del, ki se nanaša na opravljanje pooblastil in podaljševanje:

29. člen
....
(4) Veljavnost pooblastila iz 1., 2., 3., in 5. točke četrtega odstavka 27. člena te uredbe se podaljša za štiri leta, če kandidat:
1. naleti z letalno napravo v času veljavnosti vsako leto najmanj 10 ur,
2. predloži pisno potrdilo, da je opravil obnovitev teoretičnih znanj, ki jih vsako leto organizira pooblaščena oseba v soglasju z agencijo,
3. predloži veljavno vozniško dovoljenje oz. da glede zdravstvenih pogojev izpolnjuje pogoje, ki so predpisani za voznika vozil kategorije »B« oziroma višje, kot je to določeno z zakonom, ki ureja varnost cestnega prometa;


Tale del je čisti 'bull-shit', sploh ker vemo, kako zgleda obnovitev teoretičnih znanj. Tukaj je potrebno vztrajati na čim daljših intervalih, ker to ni nič drugega kot poberi dnar. Interval podaljševanja pooblastil bi moral biti vsaj 2x daljši.
Obnovitev teoretičnih znanj obsega skupek nametanih 'predavanj', ki nimajo nobene dodane vrednosti k varnejšemu in boljšemu letenju.



aleluja =D> =D> =D> =D> =D> =D>
User avatar
SkyHigh
kanja
 
Posts: 297
Joined: Mon Oct 17, 2005 17:47
Karma: 2

Re: Uredba o JP in JZ

Postby ducy » Tue Mar 13, 2012 21:36

valhun wrote:Sem si vzel nekaj časa in prebral del uredbe, predvsem tisti del, ki se nanaša na opravljanje pooblastil in podaljševanje:

29. člen
....
(4) Veljavnost pooblastila iz 1., 2., 3., in 5. točke četrtega odstavka 27. člena te uredbe se podaljša za štiri leta, če kandidat:
1. naleti z letalno napravo v času veljavnosti vsako leto najmanj 10 ur,
2. predloži pisno potrdilo, da je opravil obnovitev teoretičnih znanj, ki jih vsako leto organizira pooblaščena oseba v soglasju z agencijo,
3. predloži veljavno vozniško dovoljenje oz. da glede zdravstvenih pogojev izpolnjuje pogoje, ki so predpisani za voznika vozil kategorije »B« oziroma višje, kot je to določeno z zakonom, ki ureja varnost cestnega prometa;


Tale del je čisti 'bull-shit', sploh ker vemo, kako zgleda obnovitev teoretičnih znanj. Tukaj je potrebno vztrajati na čim daljših intervalih, ker to ni nič drugega kot poberi dnar. Interval podaljševanja pooblastil bi moral biti vsaj 2x daljši.
Obnovitev teoretičnih znanj obsega skupek nametanih 'predavanj', ki nimajo nobene dodane vrednosti k varnejšemu in boljšemu letenju.

Boljša rešitev je na primer, da 'pooblaščena oseba - ZPLS ali LZS' odpre spletno mesto, kjer je na voljo gradivo namenjeno obnavljanju teoretičnih znanj, možno je tudi preveritveno testiranje. S pomočjo osebnega uporabniškega imena lahko vsak, ki zaprosi za podaljšanje pooblastila dokazuje, da pozna nove določbe in priporočila, ki so bila dodana na spletno mesto najkasneje 1 mesec pred vlogo o podaljšanju.

Na tak način je informiranje 'on-date', vedno na voljo, obstajajo elektronski zapisi o usposobljenosti in nenazadnje, poceni.

LP Jože



Se podpišem pod to!!! =D>
exploring the 3rd dimension
User avatar
ducy
jastreb
 
Posts: 317
Joined: Fri Jul 07, 2006 20:19
Karma: 0

Re: Uredba o JP in JZ

Postby SrečkoJ » Fri Mar 16, 2012 23:31

Tresla se je gora, rodila se je miš (star slovenski pregovor). Juretov izdelek, par komentarjev, to naj bi bil izgled nove Uredbe, katera bi po sprejetju in potrditvi državnih organov krojila letenje slovenskih prostih letalcev v prihodnosti.
Ali se ne zavedamo, da se takšne stvari, od katerih je odvisno, kako in kje bomo lahko leteli, sprejemajo na precej drugačen način? Uredba bi naj bila kvalitetna, strokovna in predvsem življenjska. Pod strokovna je mišljeno, da bi jo naj sestavili strokovnjaki iz področij, ki so v njej zajeta. Pri členih različnih poglavij bi morali imeti glavno besedo in predloge predvsem tisti, ki so aktivni v teh stvareh. Glede proizvodnje in testov letalnih naprav torej Sandi Marinčič. Pri usposabljanju in izpitih smo to izpraševalci na izpitih in še kakšen učitelj, ki veliko šola; pri kazenskih določbah kakšen pravnik, katerih imamo v naši populaciji tudi nekaj. Členi o vzletiščih in režimu letenja na njih so stvar skrbnikov vzletišč, ……
Treba je torej temu širšemu krogu ljudi dati čas, da pripravijo svoje popravke stare Uredbe in nove predloge. Nato se skupina dobi na strokovnem razgovoru in usklajevanju. Tako pripravljena Uredba lahko gre potem še v širši vpogled JP in JZ javnosti in če se pojavi kakšna pametna pripomba, ki se jo še da upoštevati, se jo vnese. Končni izdelek je potem tista stvar, ki bi naj šla naprej kot naš predlog državnim organom, posreduje pa jo predsednik ali izbrani zastopnik ZPLS-ja s soglasjem upravnega odbora. Zato to nikakor ne more biti izdelek »one man band«, kot je sedaj v primeru Juretove različice.

Ko se nekateri sprašujejo, zakaj je pomembna Zveza za prosto letenje, je to, o čem pišem, le eden od primerov, zakaj je važno, da jo imamo. Povezani skupaj in enotni smo lahko dovolj močan partner državi pri spreminjanju in sprejemanju pravilnikov. Kaj je lahko bolj normalno od tega, da tisoč ali več prostih letalcev zastopa svoje interese? Status enakovrednega pogajalca smo si pridobili v letih našega obstoja in delovanja in tako sedaj Agencija za civilno letalstvo tudi pričakuje od nas strokoven osnutek za nadalnjo razpravo. Nikakor ne moremo dovoliti, da gre naprej predlog Uredbe, ki ni izdelek vseh tistih, ki lahko s svojim znanjem in strokovnostjo pripomorejo k njeni čim boljši pripravi.

Na sestanku ZPLS, dne 6.3.2012, je Jure odstopil z mesta predsednika, v katerega funkciji je bil od lanske pomladi.
Prav tako je javno pred prisotnimi izjavil tudi, da se z Uredbo ne bo več ukvarjal, in da naj se ukvarja kdor se hoče. Velika večina navzočih seveda sploh ni vedela, da se glede Uredbe sploh kaj dogaja. Tudi sestanek ni bil sklican v ta namen, ampak predvsem zaradi boljšega dela zveze v prihodnje. Sam sem izvedel za pripravljanje osnutka konec lanskega leta in v nekaj mailih nato Juretu tudi predlagal, da se naj osnutek Uredbe pripravi na način, katerega omenjam v zgornjih odstavkih.
V mailih sem ga naprošal in opozarjal tudi na izvajanje nalog predsednika in sodelovanje s člani upravnega odbora, vendar v celem letu tega sploh ni bilo. V času njegovega mandata so bile velikokrat bolj važne osebne razprave in prepiri na forumu o »comp« padalih in glede kriterijev za izdajo IPPI kartic. Oglašanje in razpravljanje predsednika zveze na forumu naj bi bilo predvsem obveščanje članov in javnosti o stanju in delu zveze.
.
V tem mesecu bo sestanek upravnega odbora in predsednikov društev in klubov. Na njem bi se bilo pametno dogovoriti, kdo so tisti med nami, ki so najbolj strokovni za usklajevanje in pripravo Uredbe. Tudi Jure je za nekatera področja kompetenten in sigurno je zaželeno in pričakovano, da kot enakopraven član sodeluje in usklajuje mnenja v razpravi z ostalimi.


Lep pozdrav
Srečko Jošt
SrečkoJ
kanja
 
Posts: 291
Joined: Thu Nov 24, 2005 13:26
Karma: 0

Re: Uredba o JP in JZ

Postby Al » Sat Mar 17, 2012 14:16

Točno tako kot je Srečko napisal.

Vse od neproduktivnih comp debat pa sam razmišljam,ali naj ne bi zveza zastopala interese letalcev, pred nekimi "meglenimi" interesi?

Sprašujem se že nekaj časa, zakaj ne povzdignejo tukaj glas direktno udeleženi oziroma bodoči oškodovanci,ker nekatere stvari zapisane so skratka nezaslišane.
Jaz tukaj ne bom bil neke bitke za nekoga drugega, če pač temu ni v interesu lastna dobrobit, se mi res ne da nekaj pregovarjati (še posebej ne z nekom ki ne sliši), me pa predvsem moti, da pri vsej stvari ni vse tako nedolžno kot se le zdi. In s tem izgubljamo VSI, ne samo padalci na katere leti večji del omejitev.

Sprašujem se naprimer če se v bodoče v Sloveniji pokaže kak inovativen talent na področju JP ali JZ, ki bo presegel enolično vklenjene omejitve. Kot naprimer Ozone z XXL ultralite. (padalo brez spodnje površine) ali SOl -one enoliner, mogoče kaka revolucija v JZ.
Takih eksperimentov napredka preprosto v Sloveniji ne bo mogoče niti preizkušati, kaj šele komu posoditi leteti, pa tudi če ti 3x podpiše svojo odgovornost, saj je te produkte nemogoče peljati skozi kakršnikoli EN standard, kreiranje novega pa se je že pokazalo(v tej sagi s comp padali) kot misija nemogoče pri EN. Torej sami sebi si zapiramo pot in vse to samo zaradi požrešnosti vse te birokracije ki si reže svojo pogačo.
Komaj se je spet rodila neka prava slovenska JP firma se ji že reže peruti.
Vendar kot sem rekel dokler se ne zganejo direktno oškodovani, jaz pač ne morem za njih govoriti, ker to nisem. Mogoče se niti ne zavedajo vseh posledic, ampak če je tako, so zelo kratkovidni.
Nekaj je solirati, drugo je biti pravni subjekt.

Naslednje:
Da boš odgovoren ker si z acro padalom odletel XC (kdaj se začne XC? prvi, drugi steber?) in boš kaznovan je butalska neumnost.
Če boš z XC padalom naredil wingover - acro vložek boš ravno tako...

Če bi vsa ta energija JF šla v postavljanje tabel na vsa večja vzletišča in pristanke , katere bi poučevale in zahtevale od pilotov, da se ne obnašajo kot kure na vzletu in po celotnem pristanku, bi bilo to bolj produktivno(kar se mi zdi da je bližje namenu ZPLS), kot preganjati 5% zrelih comp pilotov tukaj gor z uredbami, verjamem da vedo kaj delajo precej bolje od tega, kar počne nekdo ki mu je JP španska vas.
Al
kavka
 
Posts: 36
Joined: Tue Aug 09, 2005 15:51
Karma: 0

Re: Uredba o JP in JZ

Postby papry » Mon Mar 19, 2012 11:49

jaz v tem Frankovem predlogu vidim dobre in slabe, zakomplicirane pa tudi nekatere spet neživljenske ideje, vendar mislim, da je Srečko napisal to kar je treba nardit.
pisanje po forumu gre marsikdaj izven teme in se konča na osebni ravni kdo bo koga.
vsak ki misli, da na določenem področju obvlada stvari naj pri sebi naredi osnutek.
srečanje, ki ga bo moral nekdo sklicati (ZPLS), pa naj bo konstruktiven sestanek kjer se konkretni predlogi dajo na mizo in iz tega potegne konkreten zaključek!

LP Klavdij
User avatar
papry
albatros
 
Posts: 653
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:20
Karma: 0

Re: Uredba o JP in JZ

Postby jurijf » Mon Mar 19, 2012 18:58

Al wrote:Da boš odgovoren ker si z acro padalom odletel XC (kdaj se začne XC? prvi, drugi steber?) in boš kaznovan je butalska neumnost.
Če boš z XC padalom naredil wingover - acro vložek boš ravno tako...


Vsaka letalna naprava se sme uporabljati samo za namen, za keterega je bila skonstruirana in izdelana.
Ker acro padalo ne more pridobiti EN926/2, je potrebno narediti v zakonodaji porostor, da se z njim leti kakor je namenjeno, obenem pa zamašiti luknjo, da bi lahko letali z necertificiranimi padali kar počez. Kdor gre z acro padalom v termiko je pa tako ali tako bedak.

Al wrote:Če bi vsa ta energija JF šla v postavljanje tabel na vsa večja vzletišča in pristanke , katere bi poučevale in zahtevale od pilotov, da se ne obnašajo kot kure na vzletu in po celotnem pristanku, bi bilo to bolj produktivno(kar se mi zdi da je bližje namenu ZPLS), kot preganjati 5% zrelih comp pilotov tukaj gor z uredbami, verjamem da vedo kaj delajo precej bolje od tega, kar počne nekdo ki mu je JP španska vas.


Ja, za table na štartih je zadnjih nekaj let zadolžen eden od jadralnih padalcev, ki pa jih še ni uspel sproducirati.
Res je, da mi je JP španska vas, ampak je vsaj glede na rezultate (nesreče itd.) španska vas tudi 'pravim' JP.

Sicer pa, to, kar sem predstavil je osnutek in prosim lepo, če svoje propombe formulirate v stilu:

Člen št. xxxx
Besedilo YYYYYYYYYYYYYY bi zamenjal z ZZZZZZZZZZZZZ

Takole počez nakladati je vražje lahko, ko pa se spustiš v člene in hočeš poskrbeti, da vsaj niso protislovni, pa ni več tako enostavno.

Torej od stvarni predlogov:

V. USPOSABLJANJE, IZPITI, DOVOLJENJA
IN POOBLASTILA PILOTOV LETALNIH NAPRAV,
PRIZNAVANJE TUJIH DOVOLJENJ
IN ZDRAVNIŠKI PREGLEDI
23. člen
(pogoji za usposabljanje)
(1) Oseba, ki se usposablja za pilota letalne naprave, mora izpolnjevati naslednje pogoje:
1. da ni mlajša od petnajst let;
2. da glede zdravstvenih pogojev izpolnjuje pogoje, ki so predpisani za voznika vozil kategorije »B« oziroma višje, kot je to določeno z zakonom, ki ureja varnost cestnega
prometa;

zamenjamo:
2. da glede zdravstvenih pogojev izpolnjuje pogoje, ki so predpisani za voznika vozil kategorije »B« oziroma višje, kot je to določeno z zakonom, ki ureja varnost cestnega
prometa oziroma pogoje za letalsko osebje kot so predpisani z ustreznimi predpisi;


33. člen
(zdravniški pregledi)
(1) Zdravniške preglede kandidati za pilota letalne naprave in piloti letalne naprave iz te uredbe opravljajo pri pooblaščenih zdravstvenih organizacijah oziroma pooblaščenih zasebnih zdravnikih za preglede voznikov motornih vozil, ki so usposobljeni za opravljanje takih pregledov.


Zamenjamo:
33. člen
(zdravniški pregledi)
(1) Zdravniške preglede kandidati za pilota letalne naprave in piloti letalne naprave iz te uredbe opravljajo pri pooblaščenih zdravstvenih organizacijah oziroma pooblaščenih zasebnih zdravnikih za preglede voznikov motornih vozil, ki so usposobljeni za opravljanje takih pregledov oziroma pri pooblaščenih organizacija za izvajanje letalskih pregledov

Glede podaljševanj licenc za inštruktorje, tandemaše...je bilo tudi nekaj pripomb, ampak mislim, da je 4 leta dovolj dolga doba.

LP

Jure
PS o comp debatah drugje
User avatar
jurijf
jastreb
 
Posts: 334
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:13
Karma: 6

Re: Uredba o JP in JZ

Postby jurijf » Mon Mar 19, 2012 19:01

Al wrote:Vse od neproduktivnih comp debat pa sam razmišljam,ali naj ne bi zveza zastopala interese letalcev, pred nekimi "meglenimi" interesi?


Zato sem tudi odstopil, ker se moji 'megleni' interesi - varnost in dostop do letenja za vse - križajo z nemeglenimi interesi tekmovalcev in organizatorjev tekem

LP
Jure
User avatar
jurijf
jastreb
 
Posts: 334
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:13
Karma: 6

Re: Uredba o JP in JZ

Postby papry » Mon Mar 19, 2012 19:38

jurijf wrote:
Al wrote:Vse od neproduktivnih comp debat pa sam razmišljam,ali naj ne bi zveza zastopala interese letalcev, pred nekimi "meglenimi" interesi?


Zato sem tudi odstopil, ker se moji 'megleni' interesi - varnost in dostop do letenja za vse - križajo z nemeglenimi interesi tekmovalcev in organizatorjev tekem

LP
Jure


si ne morem kaj da te nebi vprašal jure. koliko krat si organiziral kako tekmo da bi vedel kakšni so naši interesi in koiko krat si bil na kaki tekmi, tedenski kjer je recimo 100 top pilotov da bi vedel kaj si mislijo ali želijo?

se opravičujem, ker se spuščam v to in ker je vn iz teme.
lp
User avatar
papry
albatros
 
Posts: 653
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:20
Karma: 0

Re: Uredba o JP in JZ

Postby simeon » Tue Mar 20, 2012 1:13

Zelo nerad se oglašam, ker vse tole zelo »politično» diši. Kar naenkrat zveš za odstop, pa da se piše nova uredba. Pa pomisliš, ja kako pa je Agencija naročila spremembe – a pri kavici, pa saj je to tudi nas interes, zakaj mi nismo to naročili, ja kakšen je pa interes Agencije, kaj želi, kaj želi spremeniti kdo od nas…
Pa se spomnim, kako smo se sestajali in ure in ure usklajevali in kregali za pika tekme, za programe izobraževanja. Vedno je bil to en proces številnih interesov in nasprotij, dokler nismo našli ne ravno idealne rešitve, je pa bila uravnotežena za večino in seveda argumentirana.

Sam želim biti izključno le pedagog in letalec sebi za dušo in zato mi je prav neprijetno se tukaj oglašati, ko mimogrede izpade že vse preveč »politično« Pa gre za pomembno stvar, deluje pa v tej smeri, če ne boš nič konkretno predlagal, potem je pač vse to OK.
Opažam, da je Jure ogromno naredil, sploh posega v prostor, kjer je praznina, ampak sedaj že gre tudi za dokazovanje, za bitko, kdo bo močnejši, pa se bojim, da se tako stvari še nekaj časa ne bodo uravnotežile.

Kaj ko bi začeli od začetka, s priznanjem vsem, ki so že res veliko naredili. Imamo osnutek. Ko ga berem, sklepam, da je sodeloval ali vsaj sugeriral še nekdo, ki si želi E prostor, morda urediti akrobatiko.
Pa bi se rad prijavil v delovno ekipo še jaz kot pedagog, ker ne želim, da se prvo postavijo zakoni, potem pa, kaj se bo poučevalo, bo spet šlo prehitro, ne bo časa za študij le tega. Verjetno lahko to počnemo hkrati.
Težko je dati takoj konkretne predloge, se je treba prej poglobiti, posvetovati, razpravljati, da spoznaš vsa ozadja, ker nikoli ne more biti eden za vse.
Če dam primer, na katerega se ne spoznam in mi morda zato ni logičen: napis na tandemski napravi »Letite na lastno odgovornost« Od kod to izhaja, s kakšnim namenom, komu koristi, zakaj se kaznuje. Ne znam odgovoriti. Si pa predstavljam, da če nekdo nekomu nudi storitev, mora biti za to odgovoren in je, saj ga lahko iztožijo kljub temu napisu. Jaz bi rekel, da je napis torej prej zavajanje potnika, da če te polomim, me ne toži. Sicer je pa o tem predaval že g. Krašek, o kazenski, moralni odgovornosti itd. Torej povabimo še g. Krašeka, pa da vsaj dva, ki se spoznata, razpravljata o smislu in nesmislu tega člena in mogoče se najdejo odgovori na moja vprašanja, morda pa nova rešitev, da bo sedaj inšpektor kaznoval tandem pilota, ki nima zavarovanega potnika itd.
Upam, da se razume, kaj sem hotel s tem primerom povedati. Pisanje pravil je proces, je raziskovanje, usklajevanje, študij podobnih rešitev pri podobnih panogah pri nas in enakih v tujini in iskanje boljših. To počnejo strokovnjaki za svoja področja in svoje interese, ki jih uveljavljajo na podlagi argumentov.

Velja pa načelo. Pravila se pišejo zato, da je vsem lepo, predvsem pa, da kdo ne more oškodovati drugega (tu je mišljeno tudi narave). Hkrati je potrebno pustiti posamezniku čim večjo svobodo pri izbiri novih poti v vseh smereh (vendar ne na račun drugega).
Kot sem prebral posvetilo v neki knjigi: VSEM, KI USTVARJAJO MOŽNOST IZBIRE ZASE IN ZA DRUGE.
Torej, kot pedagog (in ljubitelj turističnega in hribovskega letenja) čakam na povabilo na delovni sestanek z delovno ekipo.
Simeon Klokočovnik
simeon
kavka
 
Posts: 16
Joined: Fri Feb 23, 2007 22:38
Karma: 0

Re: Uredba o JP in JZ

Postby jurijf » Tue Mar 20, 2012 8:05

simeon wrote:Težko je dati takoj konkretne predloge, se je treba prej poglobiti, posvetovati, razpravljati, da spoznaš vsa ozadja, ker nikoli ne more biti eden za vse.


Zato je osnutek objavljen, da ga naštudirate, se pripravite in pridete na kak sestanek z povsem konkretnimi predlogi (glej zgoraj). Prosim Simeon, če osnutek res naštudiraš in ga s svoje strani dopolniš. Kar se šolanj tiče ni veliko novega, razen sistema poooblastil. Tam je še veliko praznega prostora v pravilnikih, ki lahko to bolj natančno in vsekakor bolj fleksibilno regulirajo
LP
Jure
User avatar
jurijf
jastreb
 
Posts: 334
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:13
Karma: 6

Re: Uredba o JP in JZ

Postby SrečkoJ » Fri Mar 23, 2012 20:56

jurijf wrote:
Zato je osnutek objavljen, da ga naštudirate, se pripravite in pridete na kak sestanek z povsem konkretnimi predlogi.



Jure, ali nočeš ali ti še res ni jasno, kaj ti v svojih sestavkih hočejo (hočemo) razjasniti in dopovedati. Napisal sem že v prejšnjem sestavku, kako je treba stvar urejati. S tem se strinjajo vsi, s katerimi sem se v zadnjem obdobju pogovarjal na terenu, prejel pa sem tudi nekaj klicev, v katerih mi prosti letalci priznavajo umirjenost in pravilno razmišljanje.
Verjamem, da si porabil kar nekaj časa, vendar tvoj osnutek je lahko le eden osnutkov, možnost ga boš imel predstaviti na usklajevalnih sestankih in razpravah, če boš hotel priti zraven. Če se pokaže, da je dober, se lahko gradi tudi na njem.
Vabiš ljudi naj naštudirajo tvoj osnutek in dajejo pripombe. V tem trenutku naj dajejo predloge na staro Uredbo, kasneje pa na osnutek tiste, ki bo skupno pripravljena.

Zadnji sestanek ZPLS, 6. marca 2012, je bil sklican na pobudo nas ostalih in sicer je imel edini glavni razlog – slabo delo v ZPLS v zadnjem obdobju. Vabilo je Brigita objavila javno šele popoldne na dan pred sestankom, tako da se ga kar nekaj ljudi ni moglo udeležiti. Ni ga mogla prej, ker si ga potrdil šele malo pred tem, čeprav se je o njem dogovarjalo že cel teden prej. Dnevni red je bil: » Govorili bomo o tekoči problematiki ZPLS,o vzletiščih,..« Ostale stvari, med njimi tudi Uredba niso bile v tem trenutku toliko pomembne.
Mislim, da mi ni treba iz svoje dobre volje in na svoje stroške priti skoraj 200 km daleč in zapraviti cel večer zato, da se nekdo obnaša tako neodgovorno, kot se je to zgodilo že na začetku sestanka. Tudi če ima nekdo namen predčasno zaključiti mandat svoje funkcije, obstaja način, kako se to naredi in kako preda delo svojim naslednikom. Na sploh pa se spodobi in prav je, da sklicujoči vodi najprej stvar, za katero je sestanek sklican, o ostalih stvareh, pa je lahko razprava tudi kasneje. Oditi iz sestanka, ki ga skličeš, v prvih minutah, je stvar, ki presega vse norme zdravega pristopa pri delu v neki skupnosti.

Pritisk državnih organov je na nas proste letalce predvsem takrat, ko se pojavijo nesreče in problemi (nesreče tujcev, speedgliding, tandemsko letenje, …). Normalna pot je, da se formira delovna skupina in mirno v nekem časovnem obdobju pripravi pameten osnutek za razpravo z njimi.
Koliko si v praksi? Dva, trije leti letno s trdokrilcem. Pusti ljudem, ki imajo v zadnjih letih izkušnje iz terena, ki se s problemi pogosto srečujejo, naj sami rešujejo te stvari. Vse to me spominja na pri nas že dokaj uveljavljeno prakso, da odločitve sprejemajo ljudje iz »foteljev«. Že Klavdij ti je omenil nekaj o tekmah, kako pa si seznanjen z delom na terenu glede šolanja, izpitov, proizvodnje naprav, problemi upravljalcev vzletišč in pristankov, ….

Sicer pa še nekaj o tehle razpravah in debatah tu na forumu. Kakor spremljam, kar nekaj ljudi ne more razpravljati, čeprav so že bili registrirani in prijavljeni. Zaradi tega razloga ne obiskujejo teh strani. Tudi to naj bo naloga pri delu ZPLS, da bo spletna stran delala brez problemov.
Iz pogovorov v praksi je videti, da informacij iz foruma ni deležno ravno veliko letalcev. Prav tako se bolj strokovnim posameznikom ne da tu razpravljati, niti nimajo časa za to.
Tudi sam nimam več volje in časa za ukvarjanje s pisanjem. Rad delam in tudi razpravljam z ljudmi, ki znajo razmišljati trezno in modro, ki so pripravljeni poslušati in upoštevati mnenja drugih ter o njih razpravljati in skupno najti pametne zaključke. Verjamem, da bodo za sestavo in sprejemanje osnutka Uredbe na sestanku v sredo v Cerkljah izbrani prav takšni.


Srečko Jošt
SrečkoJ
kanja
 
Posts: 291
Joined: Thu Nov 24, 2005 13:26
Karma: 0

Re: Uredba o JP in JZ

Postby ajak » Fri Mar 23, 2012 21:24

Srečko,vse moje spoštovanje tebi,pametno,umirjeno razmišljanje.
lp Brane R. =D>
ajak
kavka
 
Posts: 40
Joined: Sun Jul 13, 2008 16:29
Karma: 0

Re: Uredba o JP in JZ

Postby SlimTom » Sun Mar 25, 2012 10:48

SrečkoJ - ob tvojem pisanju se mi porodi iskrica upanja za papirnato plat JP!
Hvala.

T
User avatar
SlimTom
kanja
 
Posts: 200
Joined: Thu May 04, 2006 10:20
Karma: 0

Re: Uredba o JP in JZ

Postby pavel » Sun Mar 25, 2012 20:23

Srečko,skrajni čas je bil,da se je našel nekdo,ki je reku bobu bob! Lepo!!!! =D> =D> =D>
Pavel.
pavel
sokol
 
Posts: 143
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:10
Location: Nova Gorica,Slovenia
Karma: 0

PreviousNext

Return to Politika (LZS, ZPLS, FAI ...)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...