Vse o politiki raznoraznih organizacij. Pohvale, graje, priporočila...
Moderator: Iv@nl
by and999 » Tue Sep 18, 2012 20:14
Po večkratnem prebiranju direktive nisem uspel razvozlati, kaj so hoteli povedati. Po mojem razumevanju direktiva ne zadeva pilotov, ki imajo veljavne licence za pilota tandema. Ali se pa mogoče motim in ne razumem pravne latovščine. Pozdrav Andrej Mravlje predsednik Delta kluba
-
and999
- sokol
-
- Posts: 114
- Joined: Fri Jan 15, 2010 18:08
- Karma: 0
by GregorM » Tue Sep 18, 2012 21:27
Direktiva ne preklicuje licenc tandemskih pilotov, postavlja pa novo zahtevo, da se komercialni tandemski poleti opravljanjo samo v okviru podjetij, ki imajo dovoljenje za opravljanje komercialnih prevozov.
Verjetno bo šlo po isti poti kot pri balonarjih: - najprej so prepovedali vse komercialne polete - kakšen mesec kasneje so objavili pravilnik o tehničnih zahtevah za komercialne prevoznike (vodenje dokumentacije, obvezna usposabljanja, oprema balona,...) - na osnovi tega pravilnika lahko organizator prevozov zaprosi za izdajo dovoljenja za opravljanje komercialnih prevozov
Na hitro sem preletel balonarske zahteve in gre približno tako: - spisek 23 dokumentov na krovu balona (plan poleta, NOTAM obvestila, zadnja vremenska napoved, lista potnikov, potrdilo o sklenitvi zavarovanja, licenca pilota, spričevalo o plovnosti zrakoplova, ...) - izdajanje vozovnic potnikom - najava leta tudi za letenje v nekontroliranem prostoru - obvezna prva pomoč, gasilni aparat, rešilni jopiči, če letijo nad vodo - operater zagotovi ustrezne prostore za pripravo plana poleta. V teh prostorih morajo biti na voljo zemljevidi in priročniki za letenje. - hranjenje dokumentacije o izvedenih poletih in osebju 5 let
-
GregorM
- sokol
-
- Posts: 100
- Joined: Sat Nov 06, 2010 0:09
- Karma: 0
by Pristov » Tue Sep 18, 2012 21:36
GregorM wrote:Direktiva ne preklicuje licenc tandemskih pilotov, postavlja pa novo zahtevo, da se komercialni tandemski poleti opravljanjo samo v okviru podjetij, ki imajo dovoljenje za opravljanje komercialnih prevozov.
Verjetno bo šlo po isti poti kot pri balonarjih: - najprej so prepovedali vse komercialne polete - kakšen mesec kasneje so objavili pravilnik o tehničnih zahtevah za komercialne prevoznike (vodenje dokumentacije, obvezna usposabljanja, oprema balona,...) - na osnovi tega pravilnika lahko organizator prevozov zaprosi za izdajo dovoljenja za opravljanje komercialnih prevozov
Na hitro sem preletel balonarske zahteve in gre približno tako: - spisek 23 dokumentov na krovu balona (plan poleta, NOTAM obvestila, zadnja vremenska napoved, lista potnikov, potrdilo o sklenitvi zavarovanja, licenca pilota, spričevalo o plovnosti zrakoplova, ...) - izdajanje vozovnic potnikom - najava leta tudi za letenje v nekontroliranem prostoru - obvezna prva pomoč, gasilni aparat, rešilni jopiči, če letijo nad vodo - operater zagotovi ustrezne prostore za pripravo plana poleta. V teh prostorih morajo biti na voljo zemljevidi in priročniki za letenje. - hranjenje dokumentacije o izvedenih poletih in osebju 5 let
Kr neki!!! Banana Slovenija!!!!!
Once you have experienced flight you will always walk with your eyes turned to the sky. It is where you come from and where you will return. (Leonardo Da Vinci)
-

Pristov
- jastreb
-
- Posts: 314
- Joined: Wed Oct 19, 2005 8:21
- Location: Lesce-Bled
- Karma: 0
-
by Simch » Wed Sep 19, 2012 0:40
Andrej no me veseli da nisem edini ki ni znal razvozlat besedišča  Ampak kolikor vem se sploh ne da registirirati dejavnosti opravljanja tandemskih poletov... češ da niti ne obstaja  Lahko se motim ampak tako mi je prišlo na uho... drgač pa ja.... banana republika, na vedno večih področjih... :/
If you're not doing it for fun... you're doing it for the wrong reasons!
-

Simch
- jastreb
-
- Posts: 324
- Joined: Tue Jun 20, 2006 23:54
- Location: Kobarid - Posočje
- Karma: 0
by and999 » Wed Sep 19, 2012 9:50
SPRAŠUJEM: ali imamo v svojih sredinah kakšnega pravnika, ki lahko prevede direktivo v slovenščino. Predlagam, da pooblastimo LZS ali ZPLS, da pridobi od CAA pravno razlago in končno rešitev problema.
Last edited by and999 on Wed Sep 19, 2012 11:55, edited 1 time in total.
-
and999
- sokol
-
- Posts: 114
- Joined: Fri Jan 15, 2010 18:08
- Karma: 0
by Thomy » Wed Sep 19, 2012 10:00
Pozdrav.
ZPLS se je vsekakor aktivirala in upam, da bo Srečko Jošt imel kmalu kakšne dodatne informacije. Dejstvo je, kakor je opisal GregorM, da se vse odvija po že videnem postopku, ki je že nekoliko zagrenil življenje balonarjem.
LP
Tom Pavlič DJP Kovk Ajdovščina
-

Thomy
- jastreb
-
- Posts: 361
- Joined: Wed Sep 06, 2006 9:14
- Location: Koper, Slovenia
- Karma: 0
by igorer » Wed Sep 19, 2012 10:03
Saj si dobro prebral. Kakšno razlago pa še rabiš. V teoriji bi potreboval AOC za letalskega prevoznika. To, kar delajo sedaj je nekakšen nacionalni AOC za balonarje, kasneje (čez kakšno leto) bo verjetno to prišlo še k nam padalcem.
Pri balonarji tud ni vse tko enostavno kot je napisano. Kolikor sem govoril z njim, bodo vsi po vrsti težko pridobil ustrezno dokumentacijo kljub temu da Agencija zatrjuje, da bodo to reševal urgentno.
Pri padalcih je to še slabše, ker tudi Uredba ni spisana kot mora biti.
Fly in peace
-

igorer
- albatros
-
- Posts: 1421
- Joined: Thu Aug 25, 2005 8:50
- Location: Škofja Loka
- Karma: 0
-
by dani » Wed Sep 19, 2012 10:29
Se pravi da nas čaka ista kalvarija kot s ponovno registracijo štartov in to s strani golazni, ki razen s" kruha drek" ne zna delat, kakšna agencija neki. Ne 15%, tudi 30% te golazni je treba postavit na cesto, pa naj preživi s svojim delom, ne pa......... Škoda besed!
-

dani
- kanja
-
- Posts: 234
- Joined: Sat Mar 10, 2007 11:01
- Location: Nova Gorica
- Karma: 0
-
by SrečkoJ » Thu Sep 20, 2012 10:08
S strani ZPLS bomo podali mnenje in naše smernice glede urejanja te nastale problematike v naslednjih dneh. Ker je mnenj in razlag trenutno veliko, bomo o vsem najprej razpravljali v petek popoldne na Seničnem.
LP Srečko Jošt
-
SrečkoJ
- kanja
-
- Posts: 295
- Joined: Thu Nov 24, 2005 13:26
- Karma: 0
by GregorM » Fri Sep 21, 2012 9:39
Dobro bi bilo dobiti razlago 69. člena zakona o letalstvu, sploh 5. točka je čudna. Z malo dobre volje bi se dalo tole tolmačit, da se tandemsko letenje ureja na osnovi edinega predpisa za to področje, to je naše Uredbe.
69. člen (operativna licenca)
(1) Operativna licenca je dovoljenje, s katerim pristojni organ dovoli pravni ali fizični osebi opravljanje zračnega prevoza potnikov, pošte in/ali blaga, za plačilo in/ali oddajo zrakoplovov v najem, v skladu z izdano licenco. (2) Operativna licenca se izda prosilcu, če izpolnjuje predpisane pogoje glede sedeža podjetja in morebitne registrirane podružnice oziroma predstavništva, pretežne dejavnosti, lastništva podjetja in dejanskega nadzora, finančne sposobnosti, usposobljenega osebja, zavarovanja, razpolaganja z zrakoplovi, če ima veljavno spričevalo letalskega prevoznika, vse v skladu z določbami tega poglavja. (3) Operativno licenco izda oziroma podaljša njeno veljavnost Uprava, če ugotovi, da so izpolnjeni predpisani pogoji iz prejšnjega odstavka. (4) Določbe 69. do 75. člena tega zakona se ne uporabljajo za zračni prevoz potnikov, pošte in/ali tovora, opravljene z zrakoplovi brez motornega pogona in/ali ultralahkimi motornimi zrakoplovi, niti za lokalne prevoze, ki ne vključujejo prevoza med različnimi letališči (panoramski leti). (5) Prevozi iz prejšnjega odstavka se opravljajo po določbah predpisov, ki urejajo opravljanje letov z ultralahkimi letalnimi napravami in panoramskih letov in zanje veljajo predpisi, ki urejajo spričevalo letalskega prevoznika (AOC). (6) Izdaja in veljavnost operativne licence sta vedno odvisni od veljavnega spričevala letalskega prevoznika (AOC), ki opredeljuje aktivnosti, zajete v operativni licenci. (7) Lastništvo zrakoplova ni pogoj za izdajo oziroma podaljšanje veljavnosti operativne licence, vendar mora prosilec razpolagati z enim ali več zrakoplovi kot lastnik ali zakupnik, kar dokaže z ustrezno pogodbo, ki jo predloži Upravi pred izdajo operativne licence. (8) Imetnik operativne licence mora takoj pisno obvestiti Upravo o vseh spremembah, ki vplivajo na dejstva in okoliščine, ki so bile podlaga za izdajo operativne licence. (9) Minister, pristojen za promet, lahko natančneje predpiše izvrševanje določb 69. do 75. člena tega zakona, pri čemer upošteva tudi morebitne odločitve, priporočila oziroma pojasnila Evropske komisije in odločitve Evropskega sodišča.
-
GregorM
- sokol
-
- Posts: 100
- Joined: Sat Nov 06, 2010 0:09
- Karma: 0
by dani » Fri Sep 21, 2012 9:45
-

dani
- kanja
-
- Posts: 234
- Joined: Sat Mar 10, 2007 11:01
- Location: Nova Gorica
- Karma: 0
-
by taifun » Fri Sep 21, 2012 10:59
Upam da bodo rešili tudi za podaljšanje, ker da moraš narediti zdravniški pregled za avto je kar malo mimo (če ne naradiš pregleda ti lahko vzamejo izpit za avto) vem da je odgovornost nekoga peljati v tandemu vendar naj naredijo kakšen drug pregled za padalstvo. Aleš
-

taifun
- galeb
-
- Posts: 52
- Joined: Tue Aug 30, 2005 20:16
- Location: kamnik
- Karma: 0
by SrečkoJ » Sat Sep 22, 2012 0:35
V povezavi z Direktivo o varnosti DV 04/12 in DV 03/12, o prepovedi zračnega prevoza z jadralnimi padali, jadralnimi zmaji in padal imamo na Javni agenciji za civilno letalstvo posvetovalni sestanek o reševanju omenjene problematike v ponedeljek, 24.9.2012.
Vabljeni smo predstavniki Letalske zveze Slovenije, Zveze za prosto letenje Slovenije in Ministrstva za infrastrukturo in prostor, sektor za regulativo in mednarodne standarde.
-
SrečkoJ
- kanja
-
- Posts: 295
- Joined: Thu Nov 24, 2005 13:26
- Karma: 0
Return to Politika (LZS, ZPLS, FAI ...)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value
|