Paragliding Slovenia • View topic - tekmovanja v preletih

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

tekmovanja v preletih

Vse o politiki raznoraznih organizacij. Pohvale, graje, priporočila...

Moderator: Iv@nl

tekmovanja v preletih

Postby luiz » Sat Oct 22, 2016 9:36

Živijo,

Nekako je sezona za nami, seveda imamo tu še zimsko ligo, da ne bomo povsem zakrneli.

Glede na to, da je sezone konec in se bo najbrž semtana SLO jadralno padalske zbrala na kakšnem internem sestanku, bi rad odprl temo v zvezi s Kalsami in tekmovanjem v preletih.

Skratka, zelo me je motilo, da je se je v preteklih sezonah na tekmah en-D padala rangiralo v CCC klaso.

Meni osebno se zdi smoterno, da se naredijo naslednje klase na tekmovanjih:

fun klasa: en-A in en-B
sport klasa: en-C in en-D
"profy":ccc klasa

Če pogledamo zakaj tako mislim je :
Če nekdo leti z en- A potem najbrž še ne računa na zmago, vendar recimo Phantom precej visoko kotira po performancah(mislim da je en-A), najbrž bodo po Novinem zgledu temu sledile tudi ostale firme. Torej bo verjetno kaj kmalu en A in en B precej izenačena kategorija.

Trenutna EN-C in en-D padala letijo zelo podobno, to se je predvsem videlo na DP-ju v Makedoniji, ko glede na videno ni bilo nekih vidnih razlik na glidu med en-C padali in en-D.

Zakaj se mi zdi da je en-d neprimerno uvrščati v CCC klaso, zato ker je med en-d klaso in CCC klaso vidna razlika, tako v top speedu kot v temu kako ploščata je polara padal CCC v primerjavi z en D.
Recimo bolj ali manj ni bilo neke razlike med IP6, IP7, Kingom, Tritonom in podobnim plahtam, zato upam trditi da je povsem fer, da se vsa padala ki imajo vitkost do 7 lahko uvrščajo v en-D razred.
V primerjavi z BOOM, Enzo2 pa tudi IP8 pa je bila razlika kar očitna.

Tudi mislim, da komliciranje v zvezi z bivšimi hot en-D ni potreben, sicer pa se lahko le te prerposto izloči glede na vitkost, oziroma že proizvajalci navajajo recimo, da je neko padalo comp plahta in nima nič skupnega z EN-D klaso.

Sicer so te razlike med padali dandanes precej zabrisane, ker recimo na trenutke se je celo zgodilo, da je na DP-ju Mentor4 na nekem glajdu prišel višje kot moj King, pa je razlika med padali za dve klasi.
Smo z vetrom v hrbet leteli proti točki, sem imel občutekm da s Kingom letim praktično isto kot je letel Enzo2. Torej so trenutki, linije, razmere ko so plahte precej izenačene, vendar mislim, da statistično pa povsem ustreza, da v isti klasi tekmujeta enC in enD padalo, predvsem če vzamemo pod drobnogled določene modele en_C padal, ki so v resnici en-D padala, ki so šla čez test enC( seveda vemo zakaj to počnejo).

lep pozdrav, Alojz
luiz
sokol
 
Posts: 186
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:17
Karma: 0

Re: tekmovanja v preletih

Postby Silver surfer » Sun Oct 23, 2016 20:38

Če te prav razumem, meniš, da je Zeno bliže Tritonu kot Enzotu? #-o
User avatar
Silver surfer
kanja
 
Posts: 236
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:07
Karma: 0

Re: tekmovanja v preletih

Postby luiz » Sun Oct 23, 2016 21:16

No moj pogled je v tem primeru malce drugačen.

Govorimo o Zeno-tu, kjer se je že spletla fama super enD krila, pa tudi če je to res , ne igra Zeno nobene vloge.
Slej kot prej ga bo konkurenca dohitela in prehitela. Več al manj če izuzamemo"famoznega" Zenota so pa plahte enC in enD tam tam. Npr. Valiča obljubljata Queen2, ki bo imel iste performance kot King, Cayen5 je že sedaj precej precej blizu itd. Pač logično je, da naslednje plahte, ki bodo prišle na trg bodo morale biti konkurenčne ali boljše od Zenota. Morda se sedajle sliši ja Zeno leti kot Enzo2 . Vendar E2 gre počasi v pokoj in nadomestil ga bo E3, ki bo najbrž opazno boljši. Valiča imasta že tudi narejene protote, ki naj bi leteli bolje kot E2. Torej v CCC ju se bodo verjetno performance še dvignile. Torej verjetno tudi Zeno (enD ) kmalu ne bo več konkurenčen CCC plahtam.

Sicer mene nič nebi motilo, če bi bili enC in enD vsak v svoji klasi, vendar mi je bilo to že prejšnjo sezono rečeno, da se to ne bo zgodilo.

Sicer bi pa reku, da se piloti delijo predvsem v dve grupe(tako je bilo nekoč):
Profy piloti, ki letijo CCC padala ( reprezenanca in še nekaj piloto)
In ostali rekreativni piloti(nekateri imajo tudi 200ur).
Torej iz tega vidika bi reku, da je že dve klasi dovolj.
Vendar kot smo se že večkrat pogovarjali, ker želimo, da se tekmovanj udeleži čim več pilotov, je smiselno imeti več kategorij, tako da tudi tisti z nižjo klaso lahko naredijo rezultat in odnesejo domov kolajno.

Konec koncev govorimo o tekmovanju ne o nekem lažernem letenju po hribu levo in desno.
Torej če se odločiš dirkat boš pač kupil tisto kar misliš da te bo pripeljalo do željenega rezultata.
Kot sem že omenil enD po moje še nikoli ni bil in najbrž tudi ne bo zares konkurenčen CCC(comp) plahtam(morda trenutna situacija z Zenotom na to nakazuje, vedar kot sem že omenil nova sezona se bo verjetno letela na novih CCC serijah plaht)). Prej je (oziroma je precej)enD primerljiv z enC, zato mislim, da če že ni vsaka klasa zase, da je v klasi z enC tudi enD.

lp Alojz
luiz
sokol
 
Posts: 186
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:17
Karma: 0

Re: tekmovanja v preletih

Postby Silver surfer » Sun Oct 23, 2016 21:58

Serijski razred smo že imeli in ni nobenega razloga, da ga zopet ne uvedemo.
Črtan je bil, ker so ga v danem trenutku uzurpirala tekmovalna padala.
V kolikor pripoznamo, da težav s tekmovalnimi EN-D padali ni več (Zeno?), se ga zelo enostavno ponovno uvede.
Spustiti Zenota in podobna padala, ki bodo sledila, v športni razred je pa mimo. Zgolj moje mnenje.
User avatar
Silver surfer
kanja
 
Posts: 236
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:07
Karma: 0

Re: tekmovanja v preletih

Postby pgtoni » Mon Oct 24, 2016 8:38

Zanimivo bi bilo videti enkrat dirko, ko bo rezultate prilagodilo "kvaliteti pilota" namesto padalu. Podobno imajo v golfu.

Lahko bi se končnem rezultatu prištelo "bonus" glede na wprs (FAI) uvrstitev pilota.

En primer:
Rezultati overall:
1. Pilot A (wprs 20.) 1000p
2. Pilot B (wprs 30.) 980p
3. Pilot C (wprs 10.) 800p
4. Pilot D (wprs 120.) 750p
5. Pilot E (wprs 100.) 600p

Rezultati po wprs (teža 33%):
1. Pilot B (wprs 30.) 1000p
2. Pilot A (wprs 20.) 989p
3. Pilot D (wprs 120.) 955p
4. Pilot C (wprs 10.) 766p
5. Pilot E (wprs 100.) 745p

O formuli kako se to naredi se pa da debatirati ...

LP
Toni
User avatar
pgtoni
Site Admin
 
Posts: 707
Joined: Mon Aug 08, 2005 9:19
Location: Nova Gorica
Karma: 1

Re: tekmovanja v preletih

Postby Turčin » Mon Oct 24, 2016 9:29

Lujz, ne obremenjuj se preveč s stvarmi, ki se jih ne da 'porihtati'.
Vsak organizator tekem si zmišljuje neke svoje razrede prosto po Prešernu in jih poimenuje prosto po Prešernu, da brez posebne razlage ne sploh veš, kaj je kaj.
Zato uvrstitve na različnih tekmah sploh niso primerljive med seboj. Pa kaj? Saj ne morejo biti že zaradi tega, ker se tekem udeleži različno število različno kakovostnih tekmovalcev.
Po nobeni zdravi kmečki pameti se ne da presoditi, kateri kriteriji za določitev kategorij so tapravi in naj bi bili splošno veljavni.
Da ne omenjam vrhunskih tekmovalcev, ki gredo na tekmo z npr. B ali C padalom zato, da naredijo dobro reklamo zanj - v kateri razred bi dal njih?
Qmrovac pa tekme, uživaj v letenju. ;)
Turčin
kanja
 
Posts: 272
Joined: Wed Dec 06, 2006 12:02
Karma: 0

Re: tekmovanja v preletih

Postby igorer » Mon Oct 24, 2016 16:19

pgtoni wrote:Zanimivo bi bilo videti enkrat dirko, ko bo rezultate prilagodilo "kvaliteti pilota" namesto padalu. Podobno imajo v golfu.

Lahko bi se končnem rezultatu prištelo "bonus" glede na wprs (FAI) uvrstitev pilota.

En primer:
Rezultati overall:
1. Pilot A (wprs 20.) 1000p
2. Pilot B (wprs 30.) 980p
3. Pilot C (wprs 10.) 800p
4. Pilot D (wprs 120.) 750p
5. Pilot E (wprs 100.) 600p

Rezultati po wprs (teža 33%):
1. Pilot B (wprs 30.) 1000p
2. Pilot A (wprs 20.) 989p
3. Pilot D (wprs 120.) 955p
4. Pilot C (wprs 10.) 766p
5. Pilot E (wprs 100.) 745p

O formuli kako se to naredi se pa da debatirati ...

LP
Toni


NAredi recimo simulacije ene tekme, pa da vidimo kaj bi prišlo ven. Recimo DP letos.
Fly in peace
User avatar
igorer
albatros
 
Posts: 1420
Joined: Thu Aug 25, 2005 8:50
Location: Škofja Loka
Karma: 0

Re: tekmovanja v preletih

Postby igorer » Mon Oct 24, 2016 16:24

Sicer pa ja. A in B skupaj, verjetno veliko A pilotov na tekmi itak ni, ter C in D tudi. Zna sicer bit, da bi En C piloti skočil v zrak, lahko eno leto probamo, pa da vidimo, kaj se izcimi it vsega tega. Saj tri klase imamo že tko al tko, vse je sam vprašanjue, v kateri klasi je katero padalo. Mora pa biti sisrtem razvrščanja kar se da enostaven, bze nekih večjih limitov ali celo navajanje določenih modelov, da ne pašejo v klaso. Če je nekdo sposoben narediti padalo, ki v določeno klaso pada, ga je pač naredil. Kako in na kakšen način je prišel do določene črke, nas na koncu ne sme zanimat.
Fly in peace
User avatar
igorer
albatros
 
Posts: 1420
Joined: Thu Aug 25, 2005 8:50
Location: Škofja Loka
Karma: 0

Re: tekmovanja v preletih

Postby MistyDule » Mon Oct 24, 2016 17:43

če že imamo varnostne razrede potem se naj se tekmovalni razredi ločijo med seboj in naj bo vsak v svojem :) To združevanje je pa čisto mimo, sej v overall so pol vsi združeni.
Tudi A naj bo svoj razred (in če so vsaj trije se jih rangira v njihovi klasi, drugače skupaj s klaso višje)
Pogoji za udeležbo:
Prijavijo se lahko vsi piloti, ki so tekmovali v Ligi ali na DP zadnji dve leti. Za ostale pilote pa veljajo naslednji pogoji:
opravljena vsaj 2 (dva) preleta preko 30 km (pisni dokaz ali zagotovilo predsednika kluba).
V primeru, da obstaja dvom v pilotovo usposobljenost, si po predhodnem pogovoru z njim, organizator pridržuje pravico, da udeležbo zavrne.
Lp dusan
go hard and land soft
gsm: 031304543
User avatar
MistyDule
albatros
 
Posts: 814
Joined: Tue Sep 20, 2005 13:03
Location: Vače
Karma: 6

Re: tekmovanja v preletih

Postby igorer » Mon Oct 24, 2016 19:13

Če nekako še vidim poanto da je vsaka posebaj, pa vseeno mislim, da pa A mora biti skupaj z B. Mogoče gledam na to bolj kot organizator, ampak gledano realno je tel pilotov v klasi tako malo, da vidim v tem veliko več problemov kot pa rešitev.

Sicer pa mi je včeš ideja, da v kolikor jim je manj kot 3, pa dejo v kalso višje. To bi čisto lepo šlo na eni tekmi, seveda v skupnem seštevku na koncu leta bi bili sigurno posebaj. Mogoče bi celo dal limit na 5. Se pravi, da če jih je vsaj 5 imajo svojo klaso sicer padejo v klaso višje.
Fly in peace
User avatar
igorer
albatros
 
Posts: 1420
Joined: Thu Aug 25, 2005 8:50
Location: Škofja Loka
Karma: 0

Re: tekmovanja v preletih

Postby Silver surfer » Mon Oct 24, 2016 23:22

igorer wrote:Sicer pa mi je včeš ideja, da v kolikor jim je manj kot 3, pa dejo v kalso višje. To bi čisto lepo šlo na eni tekmi, seveda v skupnem seštevku na koncu leta bi bili sigurno posebaj. Mogoče bi celo dal limit na 5. Se pravi, da če jih je vsaj 5 imajo svojo klaso sicer padejo v klaso višje.

^^ Podpiram!
User avatar
Silver surfer
kanja
 
Posts: 236
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:07
Karma: 0

Re: tekmovanja v preletih

Postby luiz » Tue Oct 25, 2016 8:19

No jst sem tudi za 5 udelezencev minimalno, sicer da kr dobis medaljo samo zato ker si se prijavil. No mal se je treba potrudit :).

Lp Alojz
luiz
sokol
 
Posts: 186
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:17
Karma: 0


Return to Politika (LZS, ZPLS, FAI ...)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...