Paragliding Slovenia • View topic - Kovk- pravila letenja

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

Page 1 of 2

Kovk- pravila letenja

PostPosted: Wed Mar 16, 2011 11:40
by bolko
Prosim, da si preberete zapis na spletni strani http://www.kovk-drustvo.si/ o vzletišču Kovk. Glede pristanka pri Anji ponavljam opozorilo, ki ga tule pišem vsako leto. Pristaja se ob veterni vreči! Če kdo pristane na njivi, naj takoj "namolze" padalo in ga prenese na uraden pristanek. Le ta je plačan. Da pohladimo vročo kri lastnikov okoliških parcel, na katerih padalci pristajajo kot da bi kure srale, moramo kmetom kupovat umetno gnojilo. Stroške poravnamo iz svojega žepa.
Če je mogoče, bi prosil administratorja portala, da ta zapis pošlje po mailu vsem predsednikom JP in zmajarskih klubov v Sloveniji, da ne bo potem izgovorov v smislu: Nisem vedel!

Lep pozdrav
Robert Bolko

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Fri Feb 24, 2012 9:52
by and999
SPOŠTOVANI PADALCI.
Prihaja pomlad in kot vsako leto tudi letos s tem klasična težava vas padalcev na pristanku.
V menu vseh uporabnikov pristankov, vas prosim, da po pristanku odnesete padalo na rob travnika in s tem omogočite ostalim varen pristanek.
Predvsem pa bodite toliko spoštljivi do ostalih in jim ne dvigujte padalo pred nosom.
Učitelji letenja pa opravite svoje delo tako, da se bodo vaši učenci navadili pospraviti robo s travnika in ne bodo gnezdili, kot kure po celem travniku.
pozdrav Andrej
Resnična anekdota:
Pred pristankom z JZ opozorim padalca, ki gnezdi v smeri pristajanja naj se mi umakne, ta pa mi odgovori "ti se umakni".??!! :evil: Jaz pa na 5m nad pristankom. =D>

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Fri Feb 24, 2012 23:03
by Jože
Pozdravljeni,
prilagam skico pristajalnega mesta Log pri Vipavi (picerija Anja). Pristajalno mesto se začne od droga za vetrno vrečo proti zahodu. Padalo po pristanku čimprej odnesite v bližino regionalne ceste in tam spravite padalo. Tako boste ostalim udeležencem v zraku omogočili varen pristanek nam kot upravljalcu pristajalnega prostora pa kakšno grožnjo manj od lastnikov zemljišč.
Letalski pozdrav.

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Fri Feb 24, 2012 23:09
by Jože
zdaj pa bo..

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Fri Feb 24, 2012 23:43
by dani
Jože upam da bo to kaj pomagalo, so pa cepci ki se jim total j..e za obnašanje na pristanku, pa tudi pristajanje po celi dolini tudi v rdeči coni, če bom na kakšnega naletu ne bom šparal besed!

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Sat Feb 25, 2012 10:09
by SrečkoJ
Saj je podobno stanje pod Lijakom in pod Kovkom. A kakšne večje table z navodili in takšnimi zemljevidi se pa ne bi postavile na vzletišču in pristanku? V tujini je na terenih z množico jadralnih padalcev in zmajarjev to zelo normalna stvar in že ko prideš do parkirišča je prva stvar tabla, ki jo zagledaš.

LP

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Sat Feb 25, 2012 21:18
by MihaK
Samo eno pripombo bi imel za vceraj , ko sem pristal smo vsi padalci zlagali pri gnoju, ki sploh ni del pristanka. Tehnično gledano sploh na pristanku nismo bili, tako da naj "gospod" Mravlje drugič drzi svoj dolg .... za zobmi.
Bi bilo pa za omenit se eno zadevico, nek osebek, ki tukaj pizdi in tezi vsem okoli sebe ocitno zdravi kompleks majhnosti (pa mogoče se kakega) s tem, da vsakič na Kovku prebriše start.
Eno vprašanje.. kolika je minimalna višina za prelet ljudi, tisti ki smo delali izpit to poznamo... in meni verjemi da to ni manj kot 10m...

Imamo kulturne padalce in zmajarje in imamo tudi nekulturne padalce in zmajarje, med te druge spada tudi ta "gospod", ki je najbolj glasen na pristanku...

Kje pa pise da morate zmajarji pristajat v zahodnik direktno ob klobasi .. pristanek je ogromen, lahko ga "pripeljete notr" tud kakih 100m proc od ceste, tam vas definitivno ne bo noben oviral. Mislim da je na tem pristanku pod Kovkom dovolj prostora za vse.. ce si le nekateri ne bi pumpal ega.

LP

Miha

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Sat Feb 25, 2012 23:24
by nikoko
Na cesti pravijo , da je prostora za tri ljudi-pametne ne takmu velikmu pristanku je pa tud placa za tri nespametne.Je pa res , če maš slab let boš jezo stresu na ta prvega ,ki te bo slišu po štartu....1.) dobar letet 2.)al se vsaj sekirat ne na Pristanku.

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Sun Feb 26, 2012 12:08
by edo
SPOŠTOVANI ZMAJARJI,

spoštovani ste vsi niso pa vsem namenjene tele vrstice. Se res pogosto zgodi, da smo JP prostorsko distribuirani po vsem pristanku kar ni v redu. Vendar v dotičnem primeru dotični gospod res ni bil opravičen do erekcije na pristanku. Tega se je po začetem vzburjenju tudi zavedel in ponudil pivo miru.

Za vsak ne povsem uspešen pristanek zmajarja pač ni kriv prvi padalec, ki ga na pristanku sreča zmajar.

O tistih "prebrisanih" letih nad štartom pa naj dotični kar sam razmišlja. Res vzamejo dih, pa upam da kdaj ne komu dokončno.

Edo

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Sun Feb 26, 2012 13:27
by and999
LP vsem
Provokacoja, ki sem jo štartal je dosegla svoj namen.
Pričeli smo se pogovarjati o težavi, za katero že dolgo vemo da obstaja in se širi in mislim , da je s tem cilj dosežen.
Čakamo na rezultat v živo.
Pozdrav Andrej

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Sun Feb 26, 2012 15:42
by SrečkoJ
Včeraj se je zgodilo, da zaradi slabih letalnih razmer ni bilo v danem obdobju zaključka letov aktualno pristajališče pri Anji, ampak je bil to Lijak. V roku ene ure postane tam "mednarodno letališče". Če človek takrat dogajanje opazuje od strani, izgleda cela stvar prava zmešnjava. Slučajni opazovalec, ki je nepoučen glede dogajanja v zraku, ne bi mogel verjeti, da tudi pri nas obstajajo neka pravila, ki bi se jih morali držati. O kakšnih pristajanjih iz šolskega kroga, kar bi bilo potrebno pri več pilotih v fazi pristajanja, sploh ni sledu, pristaja se vsevprek iz vseh strani. Posamezniki zlagajo padala globoko sredi travnika, nikakor jim ni jasno, da bi šli to počenjat ob rob. Med njimi je bila večina slovenskih padalcev. Ker poznam področje šolanja in izpitov, moram omeniti, da so to skoraj vsi takšni, ki nimajo izpita (tudi na vzletišču je zaslediti okoli četrtine pilotov brez dovoljenja za pilota JP).

Jadralni zmajarji so morali pristajati na njivi in celo 200 m daleč. Na drugi sliki (klik na "Original" pod sliko) se lahko vidi zlaganje posameznikov na travniku, pa tudi dva zmajarja – enega ob njivi, drugega pa še 100 m višje proti hribu, ki nista mogla zaradi tega pristajati na predvidenem prostoru. Verjetno ne bi bil rad nobeden v njihovi koži, saj je bilo potem potrebno v nerodni zmajarski vreči zmaja prenesti do prostora za zlaganje.

http://www.albatroscelje-drustvo.si/node/5206
http://www.albatroscelje-drustvo.si/node/5207

Še enkrat naj napišem, da sem že bil na nekaterih točkah v tujini, ki imajo podobno frekvenco kot naša najbolj obiskana. POVSOD sem že ob parkirišču na pristanku zasledil veliko, ampak zares veliko tablo z vsemi navodili, narisanim parkiriščem, šolskim krogom in prostorom za zlaganje padal.

http://www.albatroscelje-drustvo.si/node/5208

Če bi bile te stvari pri nas urejene, ne bi prihajalo do težkih besed, prepiranja in podobno. Posamezniku bi se najprej pokazalo na tablo, potem pa bi šele prišla na vrsto dodatna pojasnila. Tudi lovljenje tujcev glede vinjet bi bilo manj naporno, saj bi si vse lahko prebrali na tabli.

Menim, da dve veliki tabli (ob pristanku in vzletišču) ne moreta biti prehud strošek, še posebej za društva, ki pobirajo od tujcev denar za vinjete. Ob vinjeti bi tujci lahko dobili še lično zloženko z vsemi naštetimi informacijami v tujih jezikih, hkrati pa bi tam lahko bile še kakšne sponzorske reklame gostišč, prenočišč, prevoznikov, ….

S takim stanjem kot ga imamo sedaj kažemo ostalemu svetu, da smo še kar naprej »Balkančki«, ostajajo nam še stare navade, čeprav se imamo za razvite »Evropejce«. Vedeti pa je treba, da pravil letenja in ostalega dogajanja ni za jemati kar po domače, saj lahko z neurejemimi razmerami in neprimernim obnašanjem v zraku in na tleh povzročimo katastrofalne posledice. Imamo "svetovne" terene, vendar samo to je premalo.
Naj se tudi konča prepiranje, metanje polen pod noge drugim, tako na terenu, kakor po forumih. Vsak naj raje to energijo prispeva k zdravi, pametni debati in urejanju razmer.

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Sat Mar 03, 2012 11:22
by and999
Priložen video, pristanka pri Anji, ki mi ga je posredoval kolega, kaže lažjo obliko okupacije pristanke.
http://www.youtube.com/watch?v=dniwTDMn ... hEJzj7Okec
Andrej

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Sat Mar 03, 2012 15:34
by The Edge
hmm...sej je bil najmanj 10m nad tlemi. Če bi bil pa nižje, bi moral pa dlje pešačiti =P~ =P~

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Sat Mar 03, 2012 19:21
by yoymolk
Mogoče pa tej aroganci al pa neznanju pripomore prijazno opravičilo po pristajanju na opremo nepoučenega:

"Ups! oprostite da sem pristal ravno na vaše padalo gospod/ična. Škoda da niste poučeni, da se zlaga tamle kjer zlagajo tistile starejši PILOTI. Grem jaz tud tja spravit opremo v ruzak da MENI ne bo kdo na moje ljubo padalo pristal, ker je tukaj očitno pristajalni prostor."

Re: Kovk- pravila letenja

PostPosted: Tue Mar 06, 2012 12:30
by and999
KAOS na pristanku pod Lijakom.

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...