Paragliding Slovenia • View topic - Dopisna seja SKJPZ

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

Dopisna seja SKJPZ

Vse o politiki raznoraznih organizacij. Pohvale, graje, priporočila...

Moderator: Iv@nl

Dopisna seja SKJPZ

Postby igorer » Mon Sep 26, 2011 17:25

SK JPZ pri LZS
Hafnerjevo naselje 36
4220 Škofja Loka

DOPISNA SEJA

Pozdravljeni!

Sklicujem dopisno sejo dne 26.09.2011 in predlagam naslednji dnevni red:

1. Na vseh tekmah pod okriljem LZS, se sme uporabljati le ustrezna oprema:
- Jadralna padala certificirana po EN 926-1 in EN 926-2,
- Jadralno padalski sedeži morajo biti certificirani po EN ali po LTF standardu
- Čelade morajo biti certificirane po EN 966

2. Sprejem novega pravilnika za izbor reprezentance v JP preleti
3. Sprejem novega pravilnika za ligo JP preleti
4. Sprejem novega pravilnika za DP JP preleti
5. Potrditev DP v letu 2012

- jadralno padalstvo preleti : KJP Krokar skupaj s KSL Tići Buzet, Jožef Rabič, kraj: Buzet, termin 01.- 07. Julij 2012
- jadralno padalstvo pika : KJP Krokar, Prevc Gašper, kraj: Lijak, termin 2.- 4.Marec 2012
- zmajarsko DP : KAL Slovenska Bistrica, Brglez Marjan, kraj: Vipavska dolina, termin 25.-30.Junij 2012

6. Potrditev Super Cup tekmovanj v letu 2012 (liga preleti)
- PARAGLIDING WINTER CUP FINALE (4-DNEVNA), KJP Krokar, Prevc Gašper, kraj: Lijak, termin 1.-4.3.2012
- SOČA OPEN VALLEY, KJP Krokar, Prevc Gašper, kraj: Tolmin, termin 27.4. - 1.5. 2012
- 12th Ratitovec Open 2012, KJP Krokar, Igor Eržen, kraj: Ratitovec, termin 21.-24. Junij 2012
- Outdoor show, Adrenalin Kobarid, Klavdij Rakušček, kraj: Kobarid, termin (okvirno tretji vikend v Maju – pet., sob., ned.)
- Parasmuk, Cumulus Semič, Molek Jože, kraj: Semič, termin 08.-10.Junij 2012
- Metuljmania, DJP Metulj, kraj: Lisca, termin (določen naknadno)

7. Potrditev HG liga tekem
- 04.03.2012
- 24.03.2012
- 13.04.2012
- 27.04.2012 Rezervni termin ki se uporabi v kolikor so do tedaj izvedene manj kot 2 tekme
- 12.05.2012
- 09.06.2010
- 08.09.2012 Rezervni termin oz. ZAKLJUČEK.

Ostale tekme v koledarju LZS:
- Kobala Open 2012 – preleti O1, KJP Krokar, Brovč Ivan, kraj: Kobala, termin 13.-18.Avgust 2012 (19.Avgust 2012 – rezervni termin)
- Aeros winter race – preleti O1, Let Škofja Loka, Brovč Ivan, kraj: Tolmin, Ajdovščina, termin 14.-25. Marec 2012

8. IPPI
Ker je sedaj možno pridobiti IPPI kartice preko LZS, se formira 3 članska komisija, ki bo odločala o pridobljeni stopnji. Kriteriji za dodelitev stopnje predpisuje CIVL. Pilot pridobi tisto stopnjo s katero se strinjata vsaj dva člana komisije.
V komisiji so : predsednik SK JPZ ( trenutno Igor Eržen), predsednik za šport (trenutno Primož Lajevec), ter Prevc Gašper (pilot z veliko izkušnjami). Vse vloge z dokazili se pošilja predsedniku SK JPZ na mail.

Predlagam naslednje sklepe:
Komisija za JPZ pri LZS sprejme vse sklepe
Odgovore pričakujem najkasneje do 03.10.2011, sicer se smatra, da so vsi sklepi potrjeni.

Škofja Loka, dne 26.09.2011

LP, Igor Eržen
Fly in peace
User avatar
igorer
albatros
 
Posts: 1421
Joined: Thu Aug 25, 2005 8:50
Location: Škofja Loka
Karma: 0


Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby The Edge » Tue Sep 27, 2011 18:48

Igor, sicer se ne spoznam tolk na vso to politiko, sam našel sem pa eno napako za padalce reprezentante:


3. Število članov DR

(1) DR sestavlja osem (6) članov od tega sta vsaj ena (1) ženska.

lp
Ne moremo usmerjati vetra, lahko pa prilagodimo jadra.
The Edge
sokol
 
Posts: 179
Joined: Wed Aug 24, 2005 10:29
Location: Senovo
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby igorer » Tue Sep 27, 2011 19:47

O hvala, bom popravu.


Ta člen mora biti takole:
(1) DR sestavlja šest (6) članov od tega je vsaj ena (1) ženska.
Fly in peace
User avatar
igorer
albatros
 
Posts: 1421
Joined: Thu Aug 25, 2005 8:50
Location: Škofja Loka
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby matej » Tue Sep 27, 2011 20:25

igorer wrote:1. Na vseh tekmah pod okriljem LZS, se sme uporabljati le ustrezna oprema:
- Jadralna padala certificirana po EN 926-1 in EN 926-2,
- Jadralno padalski sedeži morajo biti certificirani po EN ali po LTF standardu
- Čelade morajo biti certificirane po EN 966

Jaz se tudi ne spoznam na politiko, ampak če bo to sprejeto, me zanima koliko pilotov ima ustrezno opremo? Recimo sedeže?
User avatar
matej
jastreb
 
Posts: 353
Joined: Wed Aug 24, 2005 16:32
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby igorer » Tue Sep 27, 2011 20:54

Vsi.

Sedeži imajo zadnja leta vsi ustrezen certifikat. Kolikor jaz vem skoraj ni sedežev brez tega. Izjema so kakšni doma narejeni, prototipi, ali pa sedeži starejši od 12 let (pred letom 1999), teh pa tudi ni več na tekmah, in je verjetno tudi že čas da se umaknejo.

Bolj so verjetno problematične čelade. Sploh lupinice, "sticker holder", ko so kar veliko razsejane. Sicer pa imajo vse razen Lubin čelad ustrezen standard. Pa tudi pri Lubinu sem slišal, da ga bojo prodobil, tko, da zopet ne bo problem, razen zopet doma narejenih čelad.
Fly in peace
User avatar
igorer
albatros
 
Posts: 1421
Joined: Thu Aug 25, 2005 8:50
Location: Škofja Loka
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby matej » Tue Sep 27, 2011 21:10

igorer wrote:Vsi.
Sedeži imajo zadnja leta vsi ustrezen certifikat. Kolikor jaz vem skoraj ni sedežev brez tega.

Imam Advance Impress II, pa nima certifikata (pa ni ravno star; dve leti). Ima ga samo Impress II Plus.
Čelada ga pa ima, samo je vsaj 8 let stara, pa ne vem če ji kaj pomaga.
User avatar
matej
jastreb
 
Posts: 353
Joined: Wed Aug 24, 2005 16:32
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby urban@ » Tue Sep 27, 2011 21:18

igorer wrote:Izjema so kakšni doma narejeni, prototipi, ali pa sedeži starejši od 12 let (pred letom 1999)


Recimo Kimfly sedež šteje za doma narejenega?
urban@
sokol
 
Posts: 133
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:10
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby Janezek » Tue Sep 27, 2011 21:32

1. Na vseh tekmah pod okriljem LZS, se sme uporabljati le ustrezna oprema:
- Jadralna padala certificirana po EN 926-1 in EN 926-2,

A to pomeni, da starejša padala ne pridejo v poštev? Še nekaj let nazaj je bil le DHV(LTF) test oziroma AFNOR. Saj za resne tekmovalce to ne bo problem, za tiste malo bolj rekreativne s starejšo opremo....sprašujem, ker je v opisu tekmovalnih kategorij sledeče

Ultra – Certificirana padala vključno do kategorije EN B, oz. do vključno kategorije 1-2,
Super cup – Certificirana padala vključno do kategorije EN C, oz. do vključno kategorije 2,
Serial class – Certificirana padalo vključno do kategorije EN D, oz. do vključno kategorije 3.

DHV test pa vsaj kolikor je meni znano ni bil narejen po EN 926 standardu. Torej - a se na tekmah sploh lahko leti spadali z DHV testom? Glede na zgornjo dikcijo ne vem........

Lp
J
Janezek
kavka
 
Posts: 14
Joined: Wed Jun 11, 2008 11:20
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby igorer » Tue Sep 27, 2011 21:39

igorer wrote:Imam Advance Impress II, pa nima certifikata (pa ni ravno star; dve leti). Ima ga samo Impress II Plus.
Čelada ga pa ima, samo je vsaj 8 let stara, pa ne vem če ji kaj pomaga.

Ne drži. Oba imata certifikat, samo, da ima plus še certificiran protektor. In ker je lahko sedež certificiran po EN ali po LTF oba zadostita našim potrebam. Res pa je da z Impress II (brez plus) ne moreš tekmovat na FAI cat.1 tekmah, saj tam velja, da moraš imeti še certificiran protektor po LTFu.

matej wrote:Recimo Kimfly sedež šteje za doma narejenega?

To bi pa znal bit, ne vem kako ima Sandi to urejeno, je pa tudi tko, da kolikor je meni znano, nihče ne tekmuje z njegovimi sedeži, pa glede na to, da dela bolj ali manj gorske varijante sedežov, je tudi malo verjetno, da bo kdaj kdo z njimi tekmoval. Me lahko tukaj popravite če se motim.

Janezek wrote:A to pomeni, da starejša padala ne pridejo v poštev? Še nekaj let nazaj je bil le DHV(LTF) test oziroma AFNOR. Saj za resne tekmovalce to ne bo problem, za tiste malo bolj rekreativne s starejšo opremo....sprašujem, ker je v opisu tekmovalnih kategorij sledeče

Lahko tekmujejo tudi starejša padala. Konkretno EN 926/2 je še iz leta 2005.
Fly in peace
User avatar
igorer
albatros
 
Posts: 1421
Joined: Thu Aug 25, 2005 8:50
Location: Škofja Loka
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby matej » Tue Sep 27, 2011 21:50

igorer wrote:
matej wrote:Imam Advance Impress II, pa nima certifikata (pa ni ravno star; dve leti). Ima ga samo Impress II Plus.
Čelada ga pa ima, samo je vsaj 8 let stara, pa ne vem če ji kaj pomaga.

Ne drži. Oba imata certifikat, samo, da ima plus še certificiran protektor. In ker je lahko sedež certificiran po EN ali po LTF oba zadostita našim potrebam. Res pa je da z Impress II (brez plus) ne moreš tekmovat na FAI cat.1 tekmah, saj tam velja, da moraš imeti še certificiran protektor po LTFu.

Ja, imaš prav:
"The iMPRESS 2 is equivalent to DIN EN 1651 & LTF 35/03 and is certified for a pilots weight up to 120 kg."

http://www.superflyinc.com/fly/harnesses/advance/impress2
User avatar
matej
jastreb
 
Posts: 353
Joined: Wed Aug 24, 2005 16:32
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby igorer » Wed Oct 05, 2011 11:25

Samo v vednost, da so sedaj vsi sklepi potrjeni.
Fly in peace
User avatar
igorer
albatros
 
Posts: 1421
Joined: Thu Aug 25, 2005 8:50
Location: Škofja Loka
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby Silver surfer » Wed Oct 05, 2011 22:07

Ali bodo morali vso certificirano opremo uporabljati tudi tuji piloti (npr. Odprto prvenstvo Belorusije) in pikaši?
User avatar
Silver surfer
kanja
 
Posts: 236
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:07
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby jaq » Wed Oct 05, 2011 22:22

Na julijskem SP smo imeli pikaši že težave, saj brez ustrezne čelade ni bilo mogoče tekmovati. Pri sedežih pa so nam pogledali skozi prste, ampak še to je bilo do zadnjega pod vprašajem. Večji problem bodo fai1 tekmovanja, saj je za ta rang krog opreme še ožji, kar kaže naslednja tabela:

http://www.fai.org/hang_gliding/safety/harnesses


Kot kaže bo problem predvsem pri malce starejši opremi...
FEEL ALPE ADRIA
]
jaq
galeb
 
Posts: 98
Joined: Tue Dec 06, 2005 11:18
Location: Kranj
Karma: 0

Re: Dopisna seja SKJPZ

Postby igorer » Thu Oct 06, 2011 7:36

Ja to velja tudi za tujce, prav tako za čelade kot tudi za sedeže.

Sicer velja pravilo za čelade in sedeže že nekaj časa, kot sem tudi že napisal, praktično ni necertificirane opreme na trgu, razen zares kakšne stare. Največ sprememb je pri padalih, kar je tudi za pričakovat.
Fly in peace
User avatar
igorer
albatros
 
Posts: 1421
Joined: Thu Aug 25, 2005 8:50
Location: Škofja Loka
Karma: 0


Return to Politika (LZS, ZPLS, FAI ...)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...