Paragliding Slovenia - Novice - Red Bull X-Alps

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

Novice

Novice->Red Bull X-Alps   
Suša konèal s tekmovanjem Red Bull X-Alps, potem ko se je znaèel na repu kolone in bil po pravilih izloèen

SušaPrva eliminacija tekmovalca z zadnjega mesta je namreè na vrsti 72 ur po zaèetku tekmovanja, nato pa do konca vsakih 48 ur. Tako želijo organizatorji zagotoviti, da se tekmovanje ne razvleèe preveè, saj morajo za vse tekmovalce na poti zagotoviti zdravniško oskrbo in morebitno reševanje. Slovenska predstavnika Primož Suša in njegov spremljevalec sta sicer potrta, a zaenkrat odloèena, da pot nadaljujeta na lastno pest, saj jima poleg tekmovanja cilj pomeni tudi velik osebni Izziv ter izkušnjo.

Po prehojenih prvih dveh dneh je imel Vrhnièan, ki je sicer veliko stavil predvsem na letenje, velike težave z boleèinami v nogah. Kljub temu je bil dovolj hiter in je vèerajšnji dan zaèel visoko pod Grossglocknerjem, z lepim a žal ne dolgim poletom. V slabih razmerah je sicer letel najdlje od tistih, ki so štartali z iste toèke, a po pristanku je hitro postalo jasno, da zaradi nog napredovanja ne more staviti na hojo. Zato se je za razliko od vseh ostalih, ki so pot nadaljevali peš po dolini proti Lienzu, odloèil povzpeti na dobro štartno mesto nad dolino in od tam poskusiti s še enim letom “potegniti” proti avstrijsko-italjanski meji. Na žalost se je vreme obrnilo proti slovenskemu predstavniku in namesto dobrih pogojev za letenje, ga je na hribu ujel moèan dež, ki ni ponehal do veèera. “V spletnem dneniku je takrat zapisal: “Sodni dan!” Z višine 1800 metrov ni imelo smisla sestopati in po dolini nadaljevati peš, zato sta se s spremljevalcem Igorjem Erženom odloèila, da poèakata na jutro, ter da Primož prikljuèek ulovi z dolgim letom, ki se je obetal glede na vremenske napovedi. Ponoèi so tekmeci “z repa” nabrali kar dobro prednost in pred jutranjim štartom je bil Primož že dobrih 30km v zaostanku, dejstvo, da je bilo prvo izloèanje na vrsti 72 ur po zaèetku tekmovanja, torej ob 11.30, pa je pomenilo, da žal ne bo mogel èakati na najboljše termiène pogoje, ki zaradi dvigovanja toplega zraka nastanejo sredi dneva, ampak bo moral iti na vse ali niè in polet poskusiti izsiliti že okoli 10. ure. Tzko je tudi storil, a kmalu je postalo jasno, da s prebojem ne bo niè, saj je že po nekaj minutah leta pristal v dolini in se izloèanju ni veè mogel izogniti.

“Vèeraj je bil plan, da se odleti tudi z drugega štarta, potem pa so oblaki pokrili celo dolino, pa še deževati je zaèelo. Ni mi preostalo drugega, kot da grem v posiljen štart zjutraj. Èakal sem lahko najveè do 10h, ker bi mi drugaèe tudi èasovno ne zneslo ujeti ostalih, ki so si ponoèi nabrali prednost, a termike še ni bilo dovolj za resen polet, zato sem žal moral kmalu pristati. Sem zelo razoèaran, ampak odloèil sem se, da grem naprej na lastno pest. Ne bom veè tekmoval z drugimi, ampak sam s sabo, grem pa vsekakor tako kot drugi v Monako,” je povedal Primož potem, ko je od direktorja tekmovanja Steva Coxa prejel telefonski klic, ki je potrdil, da je izloèen.

Tekmovanje sta sicer že pred Primožem zapustila Avstrijec Christian Amon in Italijan Antonio Pascale, prvi zaradi poškodbe in drugi zaradi slabega poèutja in pomanjkanja volje potem, ko je bil kaznovan zaradi neupoštevanja pravil. Naslednje izloèanje bo v èetrtek ob 11.30.

Na drugi strani tekmovanja so trenutno v vodstvu trije Švicarji, Maurer, Muller in Hofer. Prvi je že na poti od èetrte kontrolne toèke (Marmolada) daleè proti Matterhornu, medtem, ko ga ostali lovijo preko Dolomitov, kjer se danes obeta odlièen letalni dan. Nad Lienzom danes dopoldan žal ni bilo tako.

Tekmovanje lahko spremljate v živo preko spletne strani www.redbullxalps.com , ter celo v 3D verziji s programom Google Earth.



od Iv@nl, Sreda, 22 Julij 2009 14:52, Komentarji(0), Preberi vse
Suša še umirjeno, Coconea že “kot odvezan”

Red Bull X-Alps 2009 - Razmere za letenje v prvih 24 urah niso bile dobre. Romun peš opravil že s skoraj desetino poti, Slovenec taktièno in v prièakovanju letalnih razmer.

Èetrta izvedba najtežjega jadralno padalskega tekmovanja na svetu je v polnem zagonu. Trideseterica izbranih tekmovalcev se je vèeraj ob 11h30 z Mozartovega trga v Salzburgu podala na 818km dolgo (zraèna èrta) pot èez Ape, a vremenske razmere do sedaj niso omogoèale omembe vrednih poletov, zato veèina tekmovalcev pešaèi že 24 ur. Malo dlje je do sedaj poletel le lanskoletni zmagovalec, Švicar Alex Hofer, ki se je z ozadja s tem manevrom povzpel na trenutno tretje mesto. Slovenec Primož Suša napreduje pametno in sedaj, ko je dirka še na zaèetku, ne pretirava s trošenjem moèi za hojo. Navsezadnje je on eden tistih, ki raèunajo predvsem na dobre polete, kjer bi lahko zelo hitro potegnil v ospredje. Trenutno je na 21. mestu, nekaj veè kot 1800 metrov nad morjem in se vzpenja proti možnemu vzletišèu.

Povsem drugaèe pa je v ospredju. Romun Toma Coconea, je znan predvsem po tem, da najbolje od vseh izkorišèa dneve slabe za letenje in peš napreduje neverjetno hitro. Do sedaj je prehodil že veè kot 90 kilometrov in je trdno v vodstvu, a popoldne kaže na letalne pogoje in kaj hitro se lahko zgodi, da se bo razmerje moèi hitro spremenilo, tudi v prid slovenske ekipe.

INTERVJU S PRIMOŽEM SUŠO:



UPORABNE POVEZAVE:

V živo (GPS sledenje, blogi, foto, video galerije in sporoèila za tekmovalce) bo tekmovanje ves èas moè spremljati preko strani:
http://www.redbullxalps.com

Na isti strani najdete tudi veè o Primožu (Athletes), še veè pa na naslovu:
http://www.xalps.si

Seveda je vse tudi na Facebooku :-)

Red Bull X-Alps:
http://www.facebook.com/redbullxalps?ref=nf

Slovenska ekipa (postanite fan!):
http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/pages/RB-X-Alps-SLO-team/130723223857?ref=nf



od Iv@nl, Ponedeljek, 20 Julij 2009 16:12, Komentarji(1), Preberi vse
Primož Suša in Igor Eržen na letošnjem tekmovanju X-alps

X alps Po treh uspešnih izvedbah leta 2003, 2005 in 2007 se dirka 19. julija 2009 vraèa. Dirka od tekmovalcev zahteva, da so izvrstni tako v alpinizmu kot jadralnem letenju. Njihova naloga je povsem preprosta: preèkati Alpe z vzhoda do zahoda.

“Je veliko veè kot le preèkanje Alp. Je pustolovšèina, ekspedicija in hkrati tekmovanje.”
(Hannes Arch, ki je osnoval dirko Red Bull X-Alps leta 2003)

30 skrbno izbranih mednarodnih vrhunskih športnikov bo noè in dan, v soncu in dežju prepotovalo 818 km preko 3000 m visokih gorskih verig, ki jih bodo preleteli oz. v najhujšem primeru – prehodili. Tekmovalci namreè lahko za premikanje uporabljajo zgolj padalo ali svoje noge, kakršnokoli drugaèno gibanje je prepovedano. Pri tem mora imeti tekmovalec pri sebi ves èas padalo, reševalno padalo, oprtnik, èelado, signalne rakete, reflektni pas in napravo za sledenje. Pot si lahko zaèrta sam, vendar mora obiskati vse oznaèene toèke ter ne sme uporabljati gorskih tunelov. Upoštevati mora pravila vizualnega letenja. S hrano, opremo in informacijami mu lahko pomaga le njegov asistent, ki ga spremlja ves èas.
 
“Ali jaz nosim svoje padalo ali pa ono nosi mene. Skupaj se trudiva priti do Monaka.”
(Nate Scales, tekmovalec na dirki 2007)
 
Pot tekmovalce vodi preko gorskih vrhov v Avstriji, Nemèiji, Italiji, Švici in Franciji ter se konèa na prelepi mediteranski obali. Vsak drugi dan je najpoèasnejši tekmovalec izkljuèen iz tekmovanja. Dirka se zakljuèi 24 ur po tem, ko prvi tekmovalec prispe do cilja.

S pomoèjo napredne tehnologije bo zabeležen vsak njihov korak in predvajan milijonom gledalcev po svetu. Spletni uporabniki bodo lahko celotno dirko tudi letos spremljali prek sledenja v živo na uradni spletni strani www.redbullxalps.com . Lahko bodo primerjali posamezne tekmovalce, si prek programa Google Earth ogledali progo, prebirali tekmovalèeve misli v njihovih osebnih blogih in izkazali svojo podporo v knjigi gostov.
 
Zanimivi podatki:
- teža opreme, ki jo mora imeti tekmovalec ves èas pri sebi: 20 kg
- povpreèna izguba telesne teže na 850 km dolgi poti: 10 kg
- povpreèno število ur spanja na dan: 3 ure
- povpreèno število dni za dosego do cilja: 12-20 dni

Svoja predstavnika smo že dvakrat imeli tudi Slovenci, Uroša Rožièa in podpornika Marjana Plahuta, leta 2003 sta dosegla šesto mesto. Leta 2007 pa sta se na to ekstremno pustolovšèino podala Simon Èopi ter Marina Isteniè in pristala na 19. mestu.

OD SALZBURGA DO MONAKA


Primož Suša z novim padalomPrviè v zgodovini avanturistiène dirke Red Bull X-Alps se bo pot prièela v Salzburgu v Avstriji.

Pot, ki je po zraèni liniji dolga 818 km, obsega sedem vrhov v Avstriji, Nemèiji, Italiji, Švici in Franciji ter predstavlja strateško najbolj zahtevno pot do sedaj.

Tekmovalci bodo to nedeljo, odrinili iz prelepega baroškega Salzburga, znanega po rojstnem mestu Wolfganga Amadeusa Mozarta in prizorišèu snemanja filma Moje pesmi, moje sanje. Vendar udeleženci ne bodo imeli èasa za ogled mesta, saj se jim bo mudilo na prvi vrh, Gaisberg. S svojimi 1265 m je priljubljena toèka za vzlet jadralnih padalcev in bo prvi test vzdrljivošti tekmovalcev. Športniki morajo nato poleteti ali prehoditi pot do naslednjega vrha, Watzmann. S svojimi 2713 m predstavlja tretjo najvišjo goro v Nemèiji.

Njihova pot se bo nadaljevala proti jugu, kjer jih èaka tretji vrh, Grossglockner. Najvišja avstrijska gora je bila predlani prièa spopadu med Aidanom Toasejem (VB), Ulrichom Jessopom (VB) in Lloydom Pennicuikom (Avstrija), ki so se v groznih vremenskih pogojih prebijali èez 2504 m visok vrh.

Sledi Marmolada, ki s svojimi 3343 m predstavlja èetrti vrh in do katere jih loèi 189 km. Nato jih bo èakala najveèja razdalja - kar 328 km jih namreè loèi do naslednjega vrha, švicarskega Matterhorna, kjer bo najpomembnejša taktika. Tu je predlani Alex Hofer s pretkano izbiro po veltinški dolini prehitel nasprotnike, si zagotovil vodstvo in že drugiè zaporedoma zmagal.

Naslednji vrh, že šesti, je Mont Blanc v Franciji, nato sledi 234 km do zadnjega vrha, Mont Grosa na mediteranski obali, kjer se bodo tekmovalci spustili direktno na monaško plažo.

"Zelo mi je všeè nova pot," pravi organizator dirke Hannes Arch. "Je zelo raznolika in bo od tekmovalcev zahtevala dobro taktiko, spretno letenje in veliko vzdržljivosti."

"Gre za nekoliko krajšo pot in namesto, da bi se prièela na 2653 m visokem ledeniku, se bodo tekmovalci zbrali na 424 m v Salzburgu," nadaljuje Arch. "To bo ogromna razlika."


IZBRANI ŠPORTNIKI

23 razliènih držav se bo predstavilo na najbolj mednarodni razlièici najtežje vzdržljivostne dirke na svetu.

Zmagovalec ZADNJE dirke, Alex Hofer (SUI1) se bo vrnil, da bi ubranil svoj naslov in dosegel že tretjo zapovrstno zmago (2005 in 2007), vendar to ne bo lahka naloga. Celo pot ga bodo preganjali drugouvršèeni Toma Coconea (ROM), sorojak Martin Müller (SUI2) in novinec Christian Maurer (SUI3). Avstrijska udeleženca sta Helmut Eichholzer (AUT1) in Christian Amon (AUT2), ki sta tekmovala že na dirki leta 2005. Nemec Michael Gebert (GER) bo skušal popraviti razoèaranje leta 2007, za Italijo pa bosta tekmovala Leone Antonio Pascale (ITA1) in Andy Frötscher (ITA2). Britance bosta predstavljala Aidan Toase (GBR1), ki je LETA 2007 dosegel šesto mesto, ter Tom Payne (GBR2). Honza Rejmanek (USA) je leta 2007 v prvih dneh hudo zbolel, a se je kljub temu uspel uvrstiti med deset najboljših. Preostala športnika, na katera bo treba biti pozoren so Pal Takats (HUN), talentirani mladi pilot in Thomas de Dorlodot (BEL), prav tako mladeniè, ki pa je leta 2007 dirko zapustil zaradi nesreèe. Prvi v zgodovini dirke Red Bull X-Alps bosta udeleženki tudi Nova Zelandija in Južna Afrika. Dave Watson (NZL) in Pierre Carter (RSA) se bosta odzvala izzivu.

Ponovno pa bomo imeli tudi slovenskega predstavnika, tokrat Primoža Sušo in njegov podpornik Igor Eržen.

PRIMOŽ SUŠA


Primož Suša31-letni Vrhnièan, po poklicu inženir informatike, je z jadralnim padalstvom prièel leta 1996. Letenje kljub novim stvarem, ki jih odkriva, ostaja njegova ljubezen, ki mu je povsem spremenila življenje. Raje kot ravnice ima gore, vsekakor pa igra vreme kljuèno vlogo. Za najslabšo izkušnjo ima leto 1999, ko je umrl njegov inštruktor Stanislav Rus. Za najboljšo pa spiralni vzpon, skupaj z Markom Novakom. Najveèji do sedaj doseženi uspeh mu predstavljajo 313 km dolg XC polet v Južni Afriki, sedem cross country svetovnih rekordov, 15. mesto v skupnem seštevku na svetovnem pokalu Poggio Bustone Paragliding 2008 in prvo mesto na Ratitiovec Open Slovenija 2007.

Dirki Red Bull X-Alps se je pridružil, ker v njej vidi najveèji športni izziv. Na dirko se je sicer prijavil že leta 2003, a na sreèo ni bil sprejet in je leto preživel leteèe – naredil je po 200 km/dan in podrl pet svetovnih rekordov. Dirki Red Bull X-Alps 2009 se bo povsem predal in upa, da bo premagal celotno pot.

Na dirki ga bo podpiral Igor Eržen, ki prihaja z Škofja Loke. Primož Suša ga pozna že 8 let, prav njega pa je izbral zato, ker tudi on leti in je organizator veè slovenskih tekmovanj. Zna se hitro prilagoditi neznani situaciji, ima dober smisel za humor in je èlovek, vreden zaupanja.

Njuno pot boste lahko spremljali na http://www.xalps.si/


 
 




od Iv@nl, Četrtek, 16 Julij 2009 02:17, Komentarji(0), Preberi vse
Red Bull X-Alps 2009

xalpsTridesetega septembra se je zakljuèila prijava na èetrto tekmovanje Red Bull X-Alps, ki se bo zaèela 19. julija naslednje leto. Organizatorji so letos prejeli najveè prijav v zgodovini te prireditve. Da bo tekmovanje še bolj zanimivo, so postavili tudi novo traso.

Tokratni Red Bull X-Alps se bo zaèel v središèu prelepega baroènega Salzburga, rojstnem kraju skladatelja Wolfganga Amadeusa Mozarta. Tekmovalci seveda ne bodo imeli èasa obiskati znamenitosti mesta, ampak se bodo morali hitro odpraviti proti prvi obratni toèki, ki bo postavljena na Gaisbergu, 1265 nad morjem.

Po startu jih èaka približno 14 dni letenja in hoje prek centralnih Alp, od Salzburga prek sedem obratnih toèk v Avstriji, Nemèiji, Italiji, Švici in Franciji do Monaka. Direktna linija znaša 818 km. Organizator pravi, da je to do sedaj najtežja in najzahtevnejša trasa. Na poti do Monaca je potrebno preèkati Watzman (tretji najvišji vrh v Nemèiji), Grossglockner, Marmolado po južni strani, Matterhorn in Mont Gros. Pravila so enostavna: hoja ali letenje, èim dlje, èim prej.

Na ožji izbor tekmovalcev bomo morali še malo poèakati, vsekakor pa držimo pesti, da se bodo vanj uvrstili tudi slovenski tekmovalci.




Zgodovina:

Prvo Red Bull X-Alps tekmovanje so organizirali leta 2003. Zamisel zanj se je porodila profesionalnemu jadralnemu padalcu Hannesu Archu, ki je s tem tekmovanjem tudi zaèel. Pri tem je dejal: "To je veliko veè kot preèkanje Alp, to je avantura, ekspedicija in med drugim tudi tekmovanje." Tedaj se je iz Darchsteina v Avstriji na dirko pognalo 17 atletov, a le trije so dosegli cilj v Monacu. Zmago je slavil 35-letni Kaspar Henny, ki je za pot potreboval 11 dni in 23 ur. Pet ur za njim je v cilj prišel David Degault pred Stefanom Bocksom. Svoja predstavnika smo imeli tudi Slovenci, Uroša Rožièa in Marjana Plahuta, ki sta dosegla šesto mesto.

Po uspešno izpeljani prvi tekmi se je le-ta ponovno vrnila leta 2005, prav tako s 17 ekipami iz 13 držav. Takrat je na najvišji stopnièki prviè stal 28-letni Alex Hofer, drugi je bil Urs Lotscher, tretje mesto pa je osvojil zmagovalec prvega tekmovanja Kaspar Henny. Hofer je za traso potreboval 12 dni, eno uro in 20 minut.

Leta 2007 se je odvijala najbolj vznemirljiva tekma doslej, na njej smo spet imeli slovenska predstavnika Simona Èopija in Marino Isteniè, ki sta tik pred zakljuèkom izpadla in tako zasedla 19. mesto. Na tekmovanju se je merilo kar 30 ekip.

Red Bull X-Alps 2007 je bil tudi medijsko zelo dobro pokrit. Na našem portalu ste lahko vsak teden prebrali dve reportaži o tem, kaj se dogaja, o njem je poroèala tudi POP TV. Zmagal je zopet Alex Hofer z le majhno prednostjo pred Tomom Coconeo. Tretje mesto je zasedel Martin Muller. V cilj je prispelo pet atletov. Zanimiv podatek, ki smo ga našli, je število prehojenih in preletenih kilometrov prvo- in drugouvršèenega: Hofer je preletel skoraj 900 km in prehodil 588 km, Coconea pa je preletel 330 km in prehodil nekaj veè kot 1000 km.


od Ksenijab, Sreda, 22 Oktober 2008 01:31, Komentarji(0), Preberi vse
Simon Èopi konèal avanturo na 19. mestu

 Monako, 7. Avgust - Vcerajšnji polet bi ga moral pripeljeti mimo Eigerja in Rusa Dimirtyja Guseva, ki je pešaèil po dolini, a usoda tokrat ni bila na njegovi strani in polet se je za Simona Èopija konèal veliko prezgodaj. S tem je splavala po vodi tudi možnost da bi rezultat še nekoliko izboljšal in tekmovanje se je za slovenskega predstavnika vendarle konèalo na 19. mestu med 30 tekmovalci, dan in pol pred uradnim koncem avanture. Zaradi razbolele noge in splošne utrujenosti bi bila nadaljnja hoja namreè predvsem nepotrebno muèenje, za kakšno možnost novega letalskega manevra pa tudi vreme ni dalo niti kanèka upanja.

Takole je Simon opisal vcerajšnji dan v svojem dnevniku www.xalps.si :

Zjutraj se odpravim na Grosse Scheidegg. Spet ena hoja na Krn. Vendar samo po višini. Zmeraj pozabim na kilometre in hodim od 7 do 12 da prilezem gor. Kot ponavadi imam nekje na sredini poti malico za kar kot vedno poskrbi Marina. Ob zadnjih vzponih mi je pomagala nositi kramo, ki ni obvezna v mojem nahrbtniku. Le ta se zdi vedno težji. Vsak gram se pozna. Zgoraj visoko so se konèno naredili oblaki. Upanje na dober let je tu. Vendar takoj po startu scurim nekam dol in mislil sem, da me bo kar butnilo v teren nad Grindelwaldom. Pravi downhill. Potem se nekako izmažem in navijem na 3000+. Probam direktno prot Eigerju, tam je oblak, vendar me požre tako kot domaèina pred mano. Vrnem se in poskusim z zahodno varianto, vendar tokrat proti SZ vetru, ki me na pol grebena zniža v rotorje. Nekaj èasa vztrajam v njih in upam na steber, vendar ga ni. Ko mam rodea dovolj se umaknem na sosednji breg kjer se na dinamiku dvignem do vrha grebena nad Wengen. Od tu proti vetru ne gre,z vetrom not v dolino pa ne najdem niè. Že v zraku sem se odloèil, da ne bom veè hodil ven, po ravnini proti Eigerju. Zato sem zapeljal kar not in poiskal sveže pokošen travnik idealno pristal in obsedel. In to je to.

Simon je v štirinajstih dneh in petih urah na avanturi Red Bull X-Alps prepešaèil 481, preletel pa 246 kilometrov. Ponoèi in podnevi, po dežju, orkanskem vetru in soncu. Tretji dan tekmovanja si je pri nesreènem pristanku med macesni poškodoval peto na desni nogi in kazalo je že, da je tekmovanja zanj konec. A pravi borec je stisnil zobe in v glavnem pešacil še naprej. Redke dobre letalne dneve je izkoristil dobro in pred nekaterimi tekmeci nabral kar pošteno prednost. Dodatno vnetje pokostnice je hojo še upoèasnilo in pretekli petek se je Simon odloèil za dan poèitka. S tem je izgubil veliko èasa, prehiteli pa so ga prav vsi preostali tekmeci. Da bi se izognil izloèanju v nedeljo zjutraj se je pošteno potrudil in z odliènim poletom v soboto prehitel Venezuelca Raula Penso, ter ostal v igri.

 Vèeraj ob 10.30 je v cilj, na plavajoèo plošcad ob obali Monte Carla, priletel zmagovalec Alex Hofer. Švicar je tako ponovil uspeh izpred dveh let in bo domov zopet odnesel najveèji del nagradnega sklada, ki je letos težak 17.000 EUR. za njim je vèeraj popoldne na drugo mesto pristal, hoditi po vodi paè ni mogel, Romun Toma Coconea. Ta je postavil tudi svojevrsten rekord tekmovanja, saj je prepešaèil kar 76% poti, kar znese 1021 kilometrov, medtem ko jih je po zraku naredil »le« 330. Tretji bo v cilj kmalu priletel še en Švicar Martin Muller, ki je na zadnjo kontrolno toèko sicer prišel prvi, a si je zaradi leta èez prepovedano obmocje v Švici (letališce) prislužil kazenskih 36 ur poèitka na Mont Grosu, preden se sme spustiti v cilj. Iz istega razloga na tem hribu nad Monakom poèiva tudi tretji Švicar Urs Lotscher, ki bo kot kaže na koncu èetrti. Kazni pa ne bo mogel do konca odslužiti Francoz Julien Wirtz, ki je še daleè od Mont Grosa, trenutno na 9. mestu. Tekmovanje se namreè zakljuèi jutri ob pol enajstih dopoldne.

Simonovo izjavo ob koncu tekmovanja si lahko poslušate TUKAJ

Kratke filme s tekmovanja si lahko ogledate na naslovu http://www.youtube.com/freemediaservice














______________________________________________________________

Vsi, ki so Simonu omogoèili nastop na tekmovanju:





od Iv@nl, Torek, 07 Avgust 2007 13:02, Komentarji(0), Preberi vse
Hofer že zmagovalec, Èopi se bo boril do konca


 Monte Carlo, 6. avgust - Muller prvi do zadnje kontrolne toèke a mora tam pocakati 36 kazenskih ur. Te si je prislužil s kršenjem pravil tekmovanja v okolici Eigerja. Coconea pritekel do 2. mesta.


Ob ugodnih letalnih pogojih pretekli vikend nad južno Francijo, se je vèeraj zveèer in ponoèi do zadnje kontrolne toèke, gore Mont Gros nad Monakom, že prebil prvi paket tekmovalcev, danes ob 10.30 pa je v cilju, na plavajoèi plošcadi na morski gladini tik ob obali Monte Carla pristal novi stari zmagovalec tekmovanja Red Bull X-Alps , Švicar Alex Hofer. Za njim v cilju prièakujejo tudi neumornega Romuna Toma Coconeo, Slovenec Simon Èopi pa se je v ozadju rešil nevarnosti izkljuèitve in se bo za konèno uvrstitev lahko boril do konca, ter se uvrstil na najmanj 19. mesto med 30 tekmovalci, ki so se pred štirinajstimi dnevi podali na avanturo.

 Glede na vremenske napovedi, ki obetajo ponovno poslabšanje za danes ponoèi, pa je težko verjeti, da bo Èopiju, ki je trenutno nekje v okolici Eigerja, uspelo priti do Monaka v roku 48 ur od prihoda Hoferja v cilj, kolikor bo tekmovanje še trajalo. A nikoli se ne ve in Simon je že nekajkrat dokazal, da lahko preseneti. A že to, da je na tako težki preizkušnji kot je letošnja “preživel” vse eliminacije, poškodbe in utrujenost do sedaj in za seboj pustil tudi “stare maèke” je velik dosežek.

Potem, ko se je v petek zaradi utrujenosti in boleèin v poškodovani nogi odloèil za poèitek, so ga prehiteli prav vsi tekmovalci, ki so bili za njim. Vse je kazalo celo na to, da se bo morda v nedeljo zjutraj znašel na zadnjem mestu in bil izloèen, a s sobotnim letalskim manevrom si je nabral veliko prednost pred Venezuelcem Raulom Penso, ki ga z razbolenim kolenom ni veè mogel ujeti in od tekmovanja se je moral posloviti prav on.

Sedaj se Simon trudi prehiteti še Rusa Guseva, ki ga je pred dnevi že imel globoko v rokavu in mimo Mont Blanca konèno preletiti Alpe, dogajanje pa še vedno množicno spremljamo v živo preko naslova www.redbullxalps.com in seveda navijamo za slovenskega mojstra, ki je v petek v svoj dnevnik na omenjeni strani zapisal: “If you can’t go on, than rest, restdays are the best, than continue to the west.”





od Iv@nl, Ponedeljek, 06 Avgust 2007 16:08, Komentarji(0), Preberi vse
PRVI ZNAKI HUDE UTRUJENOSTI, A ŠE VELIKO VOLJE!

Chamonix, 3. avgust - “Vsi tekmovalci, ki so še v konkurenci, so zame heroji! Slovenec Simon Èopi je pravzaprav ogromno preseneèenje. Na takšnih avanturah še ni sodeloval, a napreduje pametno in brez nepotrebnega tveganja ter se poèasi tudi vzpenja na lestvici. Vidim tudi, da ga preko uradne spletne strani www.redbullxalps.com spremlja ogromno navijaèev in upam, da mu uspe priti vse do Monaka, je vèeraj povedal eden od vodij tekmovanja Stefan Soltez.

 Danes dopoldne se bo hladna fronta še pomikala preko centralnih Alp. Od zahoda bodo padavine dopoldne postopno ponehale. Oblaènost se bo tanjšala in se popoldne trgala, a ta trenutek ne kaže na veliko sonca v gorah. Splošno šibak veter bo zapihal iz severozahodne in severne smeri, v nekaterih dolinah pa bo zaradi lokalnih posebnosti lahko tudi moèan in sunkovit. Kot vse kaže, dan ne bo primeren za dobro letenje. V naslednjih dneh se bo nad zahodno in centralno Evropo zgradilo obmoèje visokega zraènega pritiska z veliko sonènega vremena, a to bo prineslo tudi izrazito inverzijo, kar pomeni, da bo letenje še naprej oteženo.

Potem, ko je tako vodilno skupino, kot vse tekmovalce za njimi vèeraj in vso noè moèil dež, je Simon Èopi napredoval še za mesto in je trenutno 18., a tudi pri njem se zaèenjajo pojavljati prvi znaki hude utrujenosti. “Boli ga vse, tudi poškodovana noga je spet zaèela nagajati. Hodi poèasi in veliko poèiva, tako da za danes nimava nobenega posebnega naèrta. Zjutraj sem ga vprašala, ce pogledava na zemljevid in si zastaviva cilj za danes, pa ni o tem želel niè slišati. Bo pa kriza verjetno vsaj delno minila tudi s prihodom lepšega vremena cez vikend. Tukaj je namrec precej turobno in še vedno dežuje,” je pred nekaj minutami povedala spremljevalka Marina Istenic.

Simon je na njegovem blogu www.xalps.si vèeraj še zapisal:

V bistvu ne vem veè kateri dan je danes. Vsi so enaki. Hoja , priprava za let, letenje, pristanek, hoja ... Dans smo zaèeli hodit na prelaz pred Davosom. Gor smo malmutil s šttartom, ker je pihal SZ. Štart je bil ugoden direkt v steber sicer na osojni strani. Omogoèil mi je let prek Davosa in pristanek tik pod sdlom na drugi strani na 2000. Zgledalo je že da bom ujel amerièana, vendar pa sem se v naslednji dolini nekako izgbil , nisem se znašel in pristal nekje na tretini. Skupaj z enim švicarjem sva pregledala možnosti štartov , vendar sem bil precej oddaljen od njih tako da nisem šel še enkrat gor in sem šel v dolino kar peš. MAlo mi je bilo žal, ker sem zvedel da se je amerièan prebil do Chura po zraku. Skupini s katero sem bil veè ali manj prej sem kar pobegnil. Vsaj nekaj. Po prespani noèi se zjutraj odpravim peš in hodim cel dan do veèera s pavzami vmes. Zveèer ko hoèem naredit še zadnjih 10 ali veè km ugotovim da je boleèina v desni peti prevelika in se ustavim. Poèitek, ne gre drugaèe. Jutri naj bi bil dan izloèanja zelo verjetno, da bodo ostali hodili celo noè in bom zjutraj zadnji , na repu kolone .... No bomo videli kako bo.

Podobne težave imajo tudi tekmovalci za njim, še posebej Venezuelec Penso, ki ga moèno boli koleno, medtem ko ga je Avstralec Pennicuik prehitel, a dva dni sploh ni spal in le vprašanje èasa je verjetno, kdaj bo moral malo veè poèiti tudi on. Kot lahko spremljamo v živo na spletni strani www.redbullxalps.com , Simon ta trenutek za njim zaostaja 17 kilometrov, 6 km za njim pa je Rus Gusev. Danes je svoje spet naredilo tudi pravilo 48 ur in od tekmovanja se je poslovil zadnji, Slovak Peter Vrabec, naslednje izloèanje pa bo na vrsti v nedeljo zjutraj.

V ospredju pa se dogaja tisto, na kar je kazalo že nekaj dni. Romun Coconea ne popušca in je odloèen, da bo na tej preizkušnji zmagal. Ta trenutek je v vodstvu, saj je za seboj pustil tudi vse tri Švicarje, ki so se do sedaj menjavali v vodstvu. Prednost ni velika, približno 6 km, a ob vremenu, ki ne dopušca letenja, lahko še naraste. V zadnjih dveh dneh je Romun razmerje med hojo in letenjem še dodatno obrnil v prid hoje, kar pri njem pomeni že kar 820 prehojenih oz. preteèenih kilometrov in le 225 preletenih. Pri tem ne smemo pozabiti, da mora tekmovalec celo pot s seboj nositi tudi vso, približno 20 kg težko, letalno opremo.

Kdaj bodo prvi tekmovalci dosegli Monako, je ta trenutek še težko napovedati, saj bo dogajanje kot kaže krojilo vreme. V najboljšem primeru bi to lahko bilo že jutri konec dneva, bolj verjetno pa je, da v nedeljo ali ponedeljek. Tekmovanje bo teklo še 48 ur od trenutka, ko bo zmagovalec pristal v cilju, tisti, ki do takrat ne bodo prišli do Monte Carla, pa bodo razvršceni glede na njihovo trenutno pozicijo.

Kratke filme s tekmovanja si lahko ogledate na naslovu http://www.youtube.com/freemediaservice .


Vèerajšnjo izjavo za Alpski val Marine Isteniè lahko poslušate:
2007-08-02 izjava marina istenic.mp3 453.02 KB

Sporoèila vseh tekmovalcev pa si lahko poslušate TUKAJ








od Iv@nl, Petek, 03 Avgust 2007 15:11, Komentarji(0), Preberi vse
Èopi zaèel odlièno leteti

Davos, 1. avgust – Vcerajšnje dobre razmere za letenje je odlicno izkoristil tudi slovenski predstavnik na avanturi Red Bull X-Alps , Simon Èopi. Potem, ko se je preko noèi in dopoldneva povzpel visoko v hribe nad Merano, je bil v zraku kot prvi iz skupine na tem podroèju, s padalom pa se je dvignil do višine preko 3300 metrov. To je veè kot zadostovalo za suveren prelet gorske verige na meji s Švico in še dobršnega dela poti proti Davosu.

 Pri tem je prehitel nekaj tekmovalcev od katerih se danes še oddaljuje, sprva po tleh, kot eden redkih danes pa je opravil tudi dober polet in na višini nekaj nad 2000 metrov pred kratkim preletel Davos. V zadnjih 24 urah je tako napredoval za tri mesta, na dosegu pa je v kratkem morda še eno, saj Amerièana Rejmaneka na 18. mestu vztrajno dohiteva. Razlika med njima se je namreè v zadnjih urah skoraj povsem stopila in trenutno znaša le še dobre 3 km, prednost pred prvim zasledovalcem pa že skoraj 20 km.

Simon je na njegovem blogu www.xalps.si zapisal:

Gor greva skupaj z Avstralcem. Ob 10.45 štartam in konèno letim. Malo težav je bilo z orientacijo, ma izbrana pot je bila prava in priletel sem v Švico. Tam me je zavrl veter. Za mano je mal bolj severno odletel amerièan. Šel sem ponovno štartat, da bi popravil in tudi jaz letel bolj zadaj. Toda veter je bil tako moèan da me je na pospeševalcu v rikverc hotelo sfurat èez prelaz in sem komaj uspel pristat. Mel sem pravo malo šolo extremnih situacij v rotorjih tam okol sedla. Po treh urah, z istega mesta kot pred nepotrebno telovadbo, potem peš v Zernez in Susch, kamor pridem pozno ponoèi in tu prespimo. Konèno en pravi polet, premalo jih je. Razmere na zaèetku podobne letenju pri nas v moènem vzhodniku, kasneje pa lepo letenje v Švici do vetrovne bariere.

Hvala Andreju, ki sproti spremlja moj polet in hojo in mi prišpara marsikakšen km s kako bližnjico ali podatkom kaj so naredili drugi. Nama malo šepa dostop do neta - pomanjkanje hitrosti. Zadnje èase pa se je vklopil še Miha z vrememnom in vsak dan dobiva sprotne info o vremenu.


Današnji dan pa je iz konkurence odnesel še dva tekmovalca. Kot trenutno zadnji na lestvici je bil, po pravilu 48 ur, izloèen Poljak Zoilkowski, zaradi poškodbe meniskusa, ki jo je pridelal pri pristanku na skalnatem terenu, pa se je pred nekaj urami moral posloviti tudi Avstrijec Gerald Ameseder, trenutno štirinajsti. Poškodbo je sicer staknil že predvlerajšnjim a je upal na izboljšanje, danes pa se je po posvetu z Red Bullovimi zdravniki odloèil odstopiti, saj bi nadaljevanje za njegovo koleno lahko pomenilo nepopravljive posledice.

 Za neverjetno zgodbo iz ospredja dirke pa še vedno skrbi Romun Toma Coconea, ki kilometre še vedno vztrajno in hitro nabira predvsem peš! Vcerajšnji letalni dan je naredil le malo “škode” v njegovemu razmerju med hojo in letenjem, saj slednje še vedno predstavljajo le 24% vse poti. V kilometrih to pomeni, da jih je romunski “tekaè” do sedaj preletel dobrih 210, prehodil pa celih 660 in še kakšnega èez. Seveda govorimo o dejanskih kilometrih, medtem, ko se je po zraèni liniji do sedaj od štarta oddaljil 530 kilometrov. Trenutno se nahaja na 2. mestu, še vedno vodilni Švicar Hofer pa je 15 km pred njim. Prva èetverica je tudi že naredila tretji obvezni zavoj okoli Eigerja in se danes namerava lotiti še èetrtega, okoli Mont Blanca.

Da ima Simon Èopi v domovini veliko navijaèev prièa tudi zelo velik obisk živega prenosa dogajanja na internetni strani tekmovanja www.redbullxalps.com in Simonove knjige gostov na istem naslovu, kjer se dnevno nabere za lep kup vzpodbudnih besed. Ena zadnjih pošiljk prihaja od Bora in Eni:

“Ojla, spremljemo kriminalko iz sajberkafeja na morju, odlicno se borita! Še naprej drživa pesti za vaju in upava, da se gleženj od hoje sam popravi!"














od Iv@nl, Sreda, 01 Avgust 2007 20:00, Komentarji(0), Preberi vse
Simon nadaljuje pot proti Bolzanu

 Vèeraj zveèer je Simon prispel na vznožje 3100 m visoke Mormolade blizu mesta Canazei v Dolomitih, ter ponoèi nadaljeval pot do obratne toèke, ki se nahaja na vrhu te mogoène gore. Zaradi veliko prehojenih kilometrov po asvaltni cesti se je Simonu poslednièno s poškodbo, ki jo je utrpel zaradi petkovega padca, danes vnela še pokostnica.

Njegova spremljevalka Marina je bila prisiljena poklicati pomoè zdravnice, ki spremlja tekmovanje. Zdravnica ga je s kremami in tabletami pripravila za nadaljno pot proti obratni toèki, ki jo je ponoèi tudi dosegel. Simon poroèa, da se je v petek nesreèa zgodila zaradi vrtenja termiènega stebra, ki pa ga je za trenutek zgrešil in padel iz njega. Ker je bilo vrtenje zelo blizu poboèja je s padalom zapel v drevo in padel približno 5-10 m na tla. Pri tem si je rahlo poškodoval gleženj. Zdravnica mu je dala dve inekciji proti boleèinam. Danes sporoèa, da je s peto vsak dan le bolje in pot lahko nadaljuje. Torej zaenkrat se še ni potrebno bati, da bo Simon od tekmovanja zardi poškodbe odstopil!

Marina je na blogu zapisala:
Simon na Marmolado, jaz v Canazei... Danes je že nedelja. Upam, da bo dober dan. Zaradi veliko prehojenih kilometrov po asfaltni cesti se je Simonu vnela pokostnica. Pa sem poklicala zdravnico in proti veèeru smo se našli. Spet krema, povoj in TABLETE. Simon se je potem odloèil odpraviti na Marmolado in prespati v koèi ali bivaku (odviso, do kje mu uspe priti).
Jaz sem se odpravila v Canazei v kamp. Prva stvar, ki sem jo naredila, ko sem parkirala: pobrala vse Simonove nogavice, majice... in šla prat. Po dobri uri drgnjenja in splakovanja, je bilo opravljeno. Potem pa še jaz. Juhu, topla voda!!! Konèno!!!
Danes je Simon že odletel z Marmolade proti nekemu sedlu (N46°25'28"; E011°47'58" - èe koga prav natanèno zanima) in od tam ima plan odleteti proti Bolzanu.

Simon je ob deseti uri v dopoldanskem èasu dosegel zahodni greben Mormelade in poletel do mesta Vigo di Fasa, od kjer se je naprej odpravil proti grebenu za ponoven polet proti Bolzanu. Polet je vsega skupaj trajal dobre pol ure. Le kako uro za njim si je isto štartno mesto, na zahodni strani Mormelade, izbral Slovak Peter Vrabec in termika je bila že kar solidna, da je lahko odletel vse do mesta Bolzano in tako tudi Simona pahnil za mesto nižje. Simon je nato pešaèil proti vrhu naslednjega grebena na kar se mu je iz ozadja zelo hitro približeval Venezuelec Raul Penso, a je 1 km za Simonom (med vsponom) pristal in tudi on nadaljeval hojo proti vrhu grebena. Ob treh popoldan se je Simon spet spravil v zrak, ampak le za kakšen kilometer in pot naprej nadaljeval po zemlji. Nikakor mu ne uspe spraviti skupaj dolgega preleta. Simon nadaljuje pot proti Bolzanu, ki pa ga bo najverjetneje danes tudi dosegel.



Po šestih dneh tekmovanja X-Alps vodi Švicar Alex Hofer s 66% letenja in 34% hoje pred Martinom Mulerjem (63% letenja 37% hoje) tudi iz švice in prav tako Švicarjem Ursom Lotscherjem (64% letenja in 36% hoje). Simon ta trenutek zaseda 21. mesto z 29% letenja in 71% hoje. Po letenju je vsekakor na prvem mestu Alex Hofer s kar 497 preletenih kilometrov. Èetrto uvršèeni Romun Toma Coconea pa nam dokazuje da se tudi s hojo precej daleè pride, saj je do danes prehodil 440 km kar je najveè od vseh tekmovalcev in znaša skoraj preleteno razdaljo Hoferja.
Simon je do danes preletel 98km in prehodil 244 km.

Uradna stran: http://www.redbullxalps.com
Blog SLO ekipe: http://www.xalps.si



od Iv@nl, Ponedeljek, 30 Julij 2007 00:23, Komentarji(0), Preberi vse
Poškodovani Èopi nadaljuje

Lienz – Simon Èopi, slovenski borec na avanturi Red Bull X-Alps, je vèeraj s padalom uspel preleteti kar nekaj kilometrov, a se je pri trdem pristanku v gorah nad Lienzom, ko je padel na tla s slabih 10 metrov, poškodoval. Sprva je kazalo, da s tekmovanjem ne bo uspel nadaljevati, a po pomoèi zdravnika so se preko noèi boleèine v peti nekoliko omilile.

Drugo uvršèeni Muller nad Dolomiti.

Za Èopijem je bilo tako v sredo do 11. ure že 16 novih kilometrov vzpona proti vrhu smuèišèa s katerega bo poskušal poleteti v smeri proti italijanski meji in nato v obmoèju Cortine d’Ampezzo naprej proti Marmoladi. To mora po pravilih tekmovanja obiti po južni strani, kar se kontrolira s pomoèjo GPS naprave, pot vsakega tekmovalca, ki jo ta naprava riše, pa lahko vsi ves èas spremljamo tudi na uradni strani www.redbullxalps.com .

 Prav s tem je imel težave Švicar Martin Muller, ki je v sredo spet opravil izjemen polet, dolg okoli 150 kilometrov, pri tem pa je za seboj pustil tudi drugo kontrolno toèko, 3343 metrov visoko goro Marmolado. Pri tem se je del podatkov o poti, ki jih zapisuje njegova GPS naprava, izgubil neznano kam, direktor tekmovanja Steve Cox pa sedaj preverja rezervne kopije, da bi potrdil njegov prehod kot veljaven.

Po besedah Mullerjevega spremljevalca Fabiana Zubererja je bilo vse opravljeno brezhibno in po pravilih, tako da se za razplet ne boji.
Vodstvo je sedaj prevzel Alex Hofer,pred do sedaj vodilnim
Mullerjem, medtem ko tretji, romunski “tekaè” Toma Coconea (do sedaj je letel najmanj od vseh, zato pa toliko hitreje hodil) zaostaja že veè kot 80 km. Simon Èopi se ves èas giblje nekje v sredini, med 10. in 25. mestom, kjer je najveè tekmovalcev, zato se trenutne pozicije menjavajo ves èas.

“Vèeraj je bilo sprva slišati grozno, a se je kmalu pokazalo, da s Simonom ni tako hudo. Zdravnik mu je nudil najboljšo možno terapijo in danes ga peta ne boli veè premoèno. Upamo, da mu bo iznad Lienza uspelo vzleteti in odjadrati èim dlje proti Marmoladi. Vreme kaže na dober letalni dan,” je po telefonu povedala Marina Isteniè, Èopijeva podpora.

Blog sloveske ekipe: http://www.xalps.si/

Vir: www.siol.net



od Iv@nl, Petek, 27 Julij 2007 20:47, Komentarji(0), Preberi vse
Èopi odloèno proti Marmoladi

Bad Hofgastein - Švicar Martin Muller je trenutno vodilni med 30 tekmovalci na avanturi Red Bull X-Alps, dirki jadralnih padalcev od Dachsteina do Monaka, na kateri se z naravo bori tudi Slovenec Simon Èopi. Slednji je ta trenutek v zlati sredini, na 15. mestu, vendar se je tekmovanje šele dobro zaèelo, tako da lahko prièakujemo še velike preobrate.
Vodilni je do sedaj za seboj pustil dobrih 160 kilometrov zraène linije, medtem ko so se od štarta nekateri oddaljili šele za dobrih 10 kilometrov. Skupna dolžina poti, kot bi jo preletela lastovka, znaša 850 kilometrov, vmes pa tekmovalce èakajo mogoèni grebeni Alp in globoke gorske doline, preèkati pa morajo obvezna kontrolna obmoèja - Marmolado, Eiger, Mont Blanc in Mont Gros.


 Noè in dan
Tekmovanje traja noè in dan, pa naj bo sonce ali sneg, mraz ali vroèina; èe ne morejo leteti s svojimi jadralnimi padali, morajo napredovati peš ter s seboj ves èas nositi vso letalno opremo. Vsaka motorizirana ali druga pomoè pri premikanju je prepovedana, a vsak tekmovalec ima na tleh pomoènika, ki skrbi za logistiko in tekmovalcu sledi z avtomobilom, kombijem, avtodomom,… Vse skupaj bo trajalo najveè 20 dni, oz. še 24 ur od prihoda prvega tekmovalca v cilj. Dogajanje je mogoèe ves èas spremljati v živo, prek spletne strani www.redbullxalps.com , kjer lahko na zemljevidu, satelitski sliki ali celo 3D prikazu, sledimo tekmovalcem po izbiri ter ves èas spremljamo njihovo oddaljenost od tekmecev in od štarta ali cilja po zraènih linijah.

Zahodnik križal naèrte

Potem ko je karavano vèeraj ob 9.30 na pot iz Krippensteina pregnala štartna pištola, se je ta razvlekla v veèkrat prekinjeno kolono in se sprva povzpela na ledenik Dachstein, kjer se je usmerila proti zahodu. Tekmovalci so se tu dokonèno razkropili ter se zaèrtane smeri lotili na razliène naèine. Moèan zahodnik, ki je vèeraj pihal okoli vrhov avstrijskih Alp je marsikomu namreè že na zaèetku pomešal naèrte, saj je le nekaj drznih letalcev z jadralnimi padali dejansko poletelo z vrha ledenika, medtem ko so drugi pot nadaljevali peš, po jeklenicah navzdol, ter se za prvi polet odloèili z nekoliko nižjih vzletišè. Med njimi je bil tudi Simon. Kar nekaj akrobatskih vložkov je bilo videti, ko so se tisti, ki jih je veter pritisnil ob poboèja reševali iz dih jemajoèih situacij in se izogibali neželjenim stikom s skalnimi pregradami z milimetrsko natanènostjo. Na sreèo se je vse izšlo brez nesreè in vsi so še vedno na poti proti Monaku. Danes vreme praktièno ne omogoèa letenja, tako da veèina ves èas lahko le pešaèi proti obvezni kontrolni toèki, mogoèni Marmoladi v italijanskih Dolomitih. A ta je še daleè.


Simon Èopi je do trenutka ko to pišemo, prehodil že 28 kilometrov, z vèerajšnjim letenjem in hojo pa je skupaj nabral 88 kilometrov zraène linije od štarta, pri tem pa je letenje predstavljalo le 13 odstotkov njegove poti. Vodilni Švicar je danes prav tako premagal 28 kilometrov, skupaj pa jih ima že 160. Letenje pri njem predstavlja kar 54% poti, saj je vèeraj opravil izjemno delo in preletel skoraj 100 kilometrov v enem kosu.

 Èopi nabral 88 kilometrov

"Simon je povedal, da je imel super vzlet in tudi višine je kar nekaj nabral, potem pa ga je kar znižalo in imel je dokaj trd pristanek. Hitro sem ga našla, mu dala nekaj pojesti in popiti, potem pa pot pod noge. Kmalu sem ob cesti sreèala še druge tekmovalce in tako smo se potem dohitevali, prehitevali, si mahali, piskali in spodbujali tekmovalce cel dan. Vzdušje je odlièno, pravzaprav sploh še nimam obèutka, da bi šlo za hudo tekmovalnost - tako tekmovalci kot spremljevalci si med seboj pomagamo in spodbujamo eden drugega," je na blogu njune strani www.xalps.si vèeraj zveèer zapisala Marina Isteniè, Simonova podpora na tekmovanju.











Foto: Red Bull Photofiles



od Iv@nl, Torek, 24 Julij 2007 20:39, Komentarji(0), Preberi vse
X Alps: Do prièetka le še en dan. Slovenske barve bo zastopal Simon Èopi z Mosta na Soèi, za podporo in logistiko pa bo skrbela Tolminka Marina Isteniè.



X Alps Official page 23. julij je dan D za vse tekmovalce, ki so jih organizatorji izbrali. Gre za selekcijo jadralnih padalcev, ki bodo za razliko od klasiènih preizkušenj tokrat morali premagati Alpe. Preizkušnja se priène v Avstriji, preko Dachsteina do italijanske Marmolade, švicarskega Eigerja, mimo najvišjega evropskega vrha Mont Blanc, potem pa se padalci usmerijo proti obali kjer je cilj v Monacu. 850 kilometrov bodo morali tekmovalci premagati na poti do cilja, pot pa ne bo lahka, saj jim spremljevalna ekipa lahko nudi le podporo v hrani in informacijah. Tekmovalci lahko za pot koristijo le svoje padalo ali hojo. Uspešnost je torej odvisna od padalskih vešèin predvsem pa tudi od zelo dobre fiziène pripravljenosti, saj je tekma odprta 24 ur na dan in to v vsakem vremenu. Gre dejansko za ekstremno preizkušnjo, zato tudi organizator sam izbere tekmovalce.
20 dni in noèi po presoji tekmovalcev, v zraku in èim manj po tleh, dokler prvemu ne uspe priti na ciljno toèko v Monaco. Od takrat imajo ostali še nekaj èasa da zakljuèijo svojo pot, glede na zahtevnost pa je vsakdo ki mu uspe zmagovalec.
Tekmovanje organizirajo od leta 2003, letošnje preizkušnje pa se udeležuje 30 ekip z vsega sveta.

SLO team X-Alps blog




od pgtoni, Nedelja, 22 Julij 2007 23:09, Komentarji(0), Preberi vse


MKPNews ©2003-2008 mkportal.it
 


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...