Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

Novice

Novice->Reportaže (letov, prireditve itd.)->Turèija- Task 4   
Turèija- Task 4

Peti dan v Kayseriju nam postreže z jutrom brez oblaèkov in tudi napoved je kar obetavna. Neviht ne bo, severozahodni veter pa ne bo premoèan. To vzpodbudi tudi organizatorja, da se odloèi za skoraj stokilometrsko disciplino proti vzhodu.
 Najprej nam postavi tri toèke na že poznanem terenu, nato pa 50 km let po novem terenu. Ta ruta nas vodi nekoliko severneje od »strašljivke« ispred dveh dni. Štart se odpre nekaj pred eno in èez eno uro še cilinder, ki je tokrat nekoliko bolj oddaljen od domaèega hriba. Pobiranje je v zaèetku kar težavno saj nekateri piloti kar hitro zakljuèijo polet. Vlage je danes bolj malo zato tudi baz še ni kaj prida, so pa zato najviše do sedaj.
Po štartu se piloti bolj ali manj uspešno poženejo proti oddaljenemu cilju. Še pred prvo obratno pade rezerva. Možakar je najprej dobil klofer, pa kravatico, pa pol akro programa nakar vrže rezervo. Ta najprej ne prime in padalo mu konèno uspe ujeti ampak rezerva konèno zagrabi in ga poèasi spusti na trdno zemljico. Razbijemo se v veè skupinic, ki se po razliènih poteh prebijajo od toèke do toèke. Najveèja kriza je nekje okrog tretje toèke, saj kljub višinam preko 3K metrov tudi propadanja opravijo svoje. Piloti, ki so preveè neuèakani tako kmalu obèutijo tla pod nogami. Naprej se držimo severne strani nekakšnega položnega grebena. Naši piloti so mi že dolgo tega izginili v razne strani in z nakljuènimi sotekmovalci skaèemo od bazice do bazice. Višine so poèasi dvigajo in na koncu konèam pri 3500 m, nekateri so šli pa menda tudi preko 3700. Lahko vam povem, da je na višinah preko 3000 m pasji mraz celo v Turèiji. Na koncu grebena zavijamo proti jugozahodu na ravnino in v 10 km ciljni dolet. Izkaže se, da je danes spet SLO dan, saj je Aljaž zmagovalec in tudi ostali smo vsi v cilju.
Niè manj zanimiva ni bila pot proti domu saj je šofer demonstriral »turški« naèin vožnje. Gas do konca tudi skozi naselja, prehitevanje povsod, polna èrta in nepregledni ovinki paè niso ovira. Za popestritev pa še turški »hip hop« da so ušesa bolela. No pa smo sreèno preživeli tudi to.
Po povratku pa izvemo, da je Kristjan-compe man v bolnici zaradi zastrupitve in ga ndomešèajo kar neki sluèajno izbrani modeli iz turèije in rusije. Najveè smole pri tem ima Primož, ki mu nikakor ne morejo pobrati tracka. Rezaltatov danes verjetno ne bo.
Jutri je zadnji dan in èe se bo nadaljevalo kot do sedaj bo to zopet naša tekma.

Za Slo team vas je kratkoèasil Stojan



Miha Razinger:

 Vreme se še naprej izboljšuje in danes je bil prvi dan, ko nam letenja niso ogrožale nevihte. Domaèi meteorolog je to na briefingu, ob posmehovanju obèinstva zaradi moèno razvitih kongestusov, lepo napovedal. Termièni intervali so bili ob odprtju štarta zelo kratki in, ker je zaradi dokaj majhnega štarta v uporabi prednostna lista, sem le s pomoèjo sreèe še ujel štartni cilinder. Teren se proti današnji prvi obratni toèki hitro dviga in na 2000 metrih že lahko išèeš pristanke. Kljub temu, da je bil prvi del poti proti cilju precej v senci, je ravnina lepo delala in brez veèjih težav smo se izpod baze na 3000 metrih prebili do zadnje obratne toèke, ki je bila ob vznožju manjše gorske verige. Vmes je padla tudi prva rezerva, pa ne zaradi razmer, le Francoz Drouin je postal žrtev preveè agresivnega kroženja sotekmovalke. Tekma se je odloèila takoj po obratni, ko je skupina Švicarjev in Robert Bernat že precej nizko dobila moèan steber, ki na zasledovalce na žalost ni poèakal. Urban, Aljaž in Primož, ki so bili vseskozi v ospredju so rinili naprej v upanju na rešilni steber, a so zgubili kar nekaj minut. Sam sem bil par minut zadaj in sem se lahko izbral skupino, ki ji je kazalo najboljše. V ciljnem doletu sta me prehitela Aljaž in Primož, Urban je taktièno branil skupno vodstvo in konèal takoj za nami, Stojan pa še malo kasneje. Ekipno smo bili danes drugi. Urban je še vedno zanesljivo prvi in videti je, da so ga številne letošnje grenke izkušnje konèno izuèile in ga tudi šlampasta organizacija tekmovanja ne more veè vreèi iz tira.

Lep pozdrav, Miha





od Silver surfer, Petek, 31 Avgust 2007 00:26, Komentarji(0)
Komentarji


MKPNews ©2003-2008 mkportal.it
 


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...