Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

Novice

Novice->Red Bull X-Alps->PRVI ZNAKI HUDE UTRUJENOSTI, A ŠE VELIKO VOLJE!   
PRVI ZNAKI HUDE UTRUJENOSTI, A ŠE VELIKO VOLJE!

Chamonix, 3. avgust - “Vsi tekmovalci, ki so še v konkurenci, so zame heroji! Slovenec Simon Èopi je pravzaprav ogromno preseneèenje. Na takšnih avanturah še ni sodeloval, a napreduje pametno in brez nepotrebnega tveganja ter se poèasi tudi vzpenja na lestvici. Vidim tudi, da ga preko uradne spletne strani www.redbullxalps.com spremlja ogromno navijaèev in upam, da mu uspe priti vse do Monaka, je vèeraj povedal eden od vodij tekmovanja Stefan Soltez.

 Danes dopoldne se bo hladna fronta še pomikala preko centralnih Alp. Od zahoda bodo padavine dopoldne postopno ponehale. Oblaènost se bo tanjšala in se popoldne trgala, a ta trenutek ne kaže na veliko sonca v gorah. Splošno šibak veter bo zapihal iz severozahodne in severne smeri, v nekaterih dolinah pa bo zaradi lokalnih posebnosti lahko tudi moèan in sunkovit. Kot vse kaže, dan ne bo primeren za dobro letenje. V naslednjih dneh se bo nad zahodno in centralno Evropo zgradilo obmoèje visokega zraènega pritiska z veliko sonènega vremena, a to bo prineslo tudi izrazito inverzijo, kar pomeni, da bo letenje še naprej oteženo.

Potem, ko je tako vodilno skupino, kot vse tekmovalce za njimi vèeraj in vso noè moèil dež, je Simon Èopi napredoval še za mesto in je trenutno 18., a tudi pri njem se zaèenjajo pojavljati prvi znaki hude utrujenosti. “Boli ga vse, tudi poškodovana noga je spet zaèela nagajati. Hodi poèasi in veliko poèiva, tako da za danes nimava nobenega posebnega naèrta. Zjutraj sem ga vprašala, ce pogledava na zemljevid in si zastaviva cilj za danes, pa ni o tem želel niè slišati. Bo pa kriza verjetno vsaj delno minila tudi s prihodom lepšega vremena cez vikend. Tukaj je namrec precej turobno in še vedno dežuje,” je pred nekaj minutami povedala spremljevalka Marina Istenic.

Simon je na njegovem blogu www.xalps.si vèeraj še zapisal:

V bistvu ne vem veè kateri dan je danes. Vsi so enaki. Hoja , priprava za let, letenje, pristanek, hoja ... Dans smo zaèeli hodit na prelaz pred Davosom. Gor smo malmutil s šttartom, ker je pihal SZ. Štart je bil ugoden direkt v steber sicer na osojni strani. Omogoèil mi je let prek Davosa in pristanek tik pod sdlom na drugi strani na 2000. Zgledalo je že da bom ujel amerièana, vendar pa sem se v naslednji dolini nekako izgbil , nisem se znašel in pristal nekje na tretini. Skupaj z enim švicarjem sva pregledala možnosti štartov , vendar sem bil precej oddaljen od njih tako da nisem šel še enkrat gor in sem šel v dolino kar peš. MAlo mi je bilo žal, ker sem zvedel da se je amerièan prebil do Chura po zraku. Skupini s katero sem bil veè ali manj prej sem kar pobegnil. Vsaj nekaj. Po prespani noèi se zjutraj odpravim peš in hodim cel dan do veèera s pavzami vmes. Zveèer ko hoèem naredit še zadnjih 10 ali veè km ugotovim da je boleèina v desni peti prevelika in se ustavim. Poèitek, ne gre drugaèe. Jutri naj bi bil dan izloèanja zelo verjetno, da bodo ostali hodili celo noè in bom zjutraj zadnji , na repu kolone .... No bomo videli kako bo.

Podobne težave imajo tudi tekmovalci za njim, še posebej Venezuelec Penso, ki ga moèno boli koleno, medtem ko ga je Avstralec Pennicuik prehitel, a dva dni sploh ni spal in le vprašanje èasa je verjetno, kdaj bo moral malo veè poèiti tudi on. Kot lahko spremljamo v živo na spletni strani www.redbullxalps.com , Simon ta trenutek za njim zaostaja 17 kilometrov, 6 km za njim pa je Rus Gusev. Danes je svoje spet naredilo tudi pravilo 48 ur in od tekmovanja se je poslovil zadnji, Slovak Peter Vrabec, naslednje izloèanje pa bo na vrsti v nedeljo zjutraj.

V ospredju pa se dogaja tisto, na kar je kazalo že nekaj dni. Romun Coconea ne popušca in je odloèen, da bo na tej preizkušnji zmagal. Ta trenutek je v vodstvu, saj je za seboj pustil tudi vse tri Švicarje, ki so se do sedaj menjavali v vodstvu. Prednost ni velika, približno 6 km, a ob vremenu, ki ne dopušca letenja, lahko še naraste. V zadnjih dveh dneh je Romun razmerje med hojo in letenjem še dodatno obrnil v prid hoje, kar pri njem pomeni že kar 820 prehojenih oz. preteèenih kilometrov in le 225 preletenih. Pri tem ne smemo pozabiti, da mora tekmovalec celo pot s seboj nositi tudi vso, približno 20 kg težko, letalno opremo.

Kdaj bodo prvi tekmovalci dosegli Monako, je ta trenutek še težko napovedati, saj bo dogajanje kot kaže krojilo vreme. V najboljšem primeru bi to lahko bilo že jutri konec dneva, bolj verjetno pa je, da v nedeljo ali ponedeljek. Tekmovanje bo teklo še 48 ur od trenutka, ko bo zmagovalec pristal v cilju, tisti, ki do takrat ne bodo prišli do Monte Carla, pa bodo razvršceni glede na njihovo trenutno pozicijo.

Kratke filme s tekmovanja si lahko ogledate na naslovu http://www.youtube.com/freemediaservice .


Vèerajšnjo izjavo za Alpski val Marine Isteniè lahko poslušate:
2007-08-02 izjava marina istenic.mp3 453.02 KB

Sporoèila vseh tekmovalcev pa si lahko poslušate TUKAJ








od Iv@nl, Petek, 03 Avgust 2007 15:11, Komentarji(0)
Komentarji


MKPNews ©2003-2008 mkportal.it
 


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...